تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

واژگونی یک فروند شناور لندینگرافت در ۲۵ مایلی جنوب شرق جزیره لارک/ تلاش برای نجات جان ۷ خدمه شناور ادامه دارد

  • کد خبر : 24358
  • 07 دی 1399 - 12:23
واژگونی یک فروند شناور لندینگرافت در ۲۵ مایلی جنوب شرق جزیره لارک/ تلاش برای نجات جان ۷ خدمه شناور ادامه دارد
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند شناور لندینگرافت در ۲۵ مایلی جنوب شرقی لارک واژگون و تلاش برای نجات جان ۷ سرنشین این شناور توسط تیمهای جستجو و نجات دریایی در منطقه ادامه دارد .

به گزارش هرمزگان امروز “اسماعیل مکی زاده “با اعلام جزییات این حادثه اظهارداشت: ساعت ۱۸:۳۰ روزگذشته ۵ دی ماه پیامی مبنی شرایط اضطرار برای یک فروند شناور لندینگ کرافت در موقعیت جنوب شرق جزیره لارک از رله رادیویی کشتی عبوری در تنگه هرمز به مرکز جستجو و نجات دریایی استان مخابره شد.

وی افزود: بلافاصله پس از وصول پیام، شناور ناجی ۱۲ از جزیره قشم به موقعیت اعزام ‌و هماهنگی لازم برابر طرح استانی جستجو و نجات دریایی با عوامل مرتبط از جمله ندسا، نداجا و دریابانی استان و شناورهای عبوری در منطقه تنگه هرمز جهت پایش دریایی و هوایی منطقه صورت گرفت.

مکی زاده اظهارداشت: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و تاریکی هوا عملیات آغاز و از سحرگاه امروز ۶ دیماه جستجو و نجات دریایی با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه یافت.

این مقام مسئول اضافه کرد: مقارن با ساعت ۱۵:۳۰روز جاری و در ۲۵ مایلی جنوب شرقی لارک شناور مذکور به حالت واژگون توسط ناجی ۱۲ و در موقعیت حدوداً ۱۶ مایلی جنوب غربی کوهستک و ۹ مایلی شمال شرقی هرمز پیدا شد.

مکی زاده با بیان اینکه عملیات جستجو و ‌نجات برای یافتن ۷ نفر از خدمه این شناور ادامه دارد اظهار داشت: با بسیج تمام امکانات و نیروها و همچنین با اطلاع رسانی به شناورهای عبوری و مراکز جستجو و نجات دریایی کشورهای عمان، امارات متحده عربی و پاکستان در تلاش هستیم تا افراد مفقود شده را پیدا نماییم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24358
  • منبع : روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.