تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

واحدهای صنفی متخلف هرمزگان در ۹ ماهه سال بیش از ۷۷۰میلیارد ریال جریمه شدند

  • کد خبر : 24809
  • 17 دی 1399 - 10:59
واحدهای صنفی متخلف هرمزگان در ۹ ماهه سال بیش از ۷۷۰میلیارد ریال جریمه شدند
معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در نه ماهه سالجاری بازرسان این سازمان قریب به 220 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان بعمل آورده اند.

به گزارش هرمزگان امروز، عبدالرضا پیروی منش گفت: با توجه به محدودیت‌ها، اولویت ما بازرسی و نظارت بر اصناف و رسیدگی به شکایات مردمی خواهد بود.

وی افزود: در نه ماهه سالجاری قریب به ۲۲۰ هزار مورد بازرسی توسط بازرسان انجام شده است که از این تعداد یازده هزار و ۹۳۷ مورد پرونده تخلف تشکیل شده است .

پیروی منش ادامه داد: مجموع تخلفات کشف شده شانزده هزار و ۳۵۶ مورد و ارزش ریالی پرونده های متشکله بیش از ۷۷۰ میلیارد ریال است که برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی در ادامه گفت: در این مدت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با دستگاههای عضوء بیش از دو هزارو ۶۱۰ مورد گشت مشترک بازرسی انجام داده اند که از این تعداد بازدید از واحدهای صنفی، ۹۰ واحد صنفی منجر به پلمپ و ۴۷ واحد صنفی به نصب پارچه محکوم شدند.

معاون نظارت، بازرسی حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان افزود: کانکس‌ها در پنج نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها مستقر هستند تا همشهریانی که از روند شکایت در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و تعزیرات حکومتی شناختی ندارند، به این کانکس‌ها رجوع کنند.

پیروی منش در پایان گفت: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است. .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24809
  • منبع : روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.