تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
4

هرمزگان باید فضایی امن برای سرمایه گذاری نشان داده شود

  • کد خبر : 11478
  • 22 آبان 1398 - 10:47
هرمزگان باید فضایی امن برای سرمایه گذاری نشان داده شود

مردم از بنده تقاضا دارند در برخورد با خلاف و قاچاق قاطع باشیم و هرمزگان را در رسانه ملی فضایی امن برای سرمایه گذاری نشان دهیم.

به گزارش هرمزگان امروز: “فریدون همتی” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان، اظهار داشت: علی رغم تلاش های دشمنان، امنیت مثال زدنی در کشور حاکم است که این یکی از برکات قابل افتخار جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید.

وی با بیان اینکه امنیت کشور، مردم محور است، گفت: نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی بر پایه مشارکت مردمی پیش می روند که این نعمت بسیار مهمی است؛ امنیت زمانی پایدار است که با مشارکت مردم همراه باشد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: همه واحدها و اعضای شورای تامین با هم همدل هستند چون می‌دانند امنیت مهم است و قاطعانه آن را برای مردم تامین می‌کنند؛ استان هرمزگان جزء استان‌هایی است که از لحاظ شاخص‌های امنیتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز در استان هرمزگان شاهد نظارت عمیق، دقیق، هوشمندانه و همراه با نظارت مردم هستیم و مردم هم قدردان نیروی انتظامی هستند.

همتی ادامه داد: مردم از بنده تقاضا دارند در برخورد با خلاف و قاچاق قاطع باشیم و هرمزگان را در رسانه ملی فضایی امن برای سرمایه گذاری نشان دهیم.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: سال ها زندگی مردم ساحل نشین با صید و صیادی و تجارت گذشته، نیروی انتظامی نیز باید مراقب باشد فعالیت های خرد مردم ساحل نشین دچار خلل نشود، آیین نامه ای در خصوص ملوانان تنظیم شده که بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی بیان کرد: از خدمات هوشمندانه و مهم سردار ملکی تشکر می کنم، وی برای بنده و شورای تامین بازوی بسیار قوی بود و فرمانده بسیار موفقی است؛ کارهای عمرانی بسیاری نیز در زمان خدمت وی در هرمزگان انجام شده است.

همتی افزود: به انتخاب سردار اشتری ایمان داریم، از دست دادن سردار ملکی سخت بود اما از حضور سردار جعفری نیز خوشحالیم و برایش آرزوی موفقیت و پرقدرت تر ادامه دادن راه سردار ملکی را آرزومندیم.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.