تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

هرمزگانی‌ها در جشنواره دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون خوش درخشیدند

  • کد خبر : 47732
  • 24 دی 1402 - 11:57
هرمزگانی‌ها در جشنواره دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون خوش درخشیدند

با معرفی برگزیدگان جشنواره دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دو عنوان برگزیده و یک شایسته تقدیر به هرمزگان تعلق گرفت.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، در مجموع ۳هزار و ۴۶۳ اثر در رشته‌های نقاشی، خوش‌نویسی، سفال‌گری و عکاسی به دبیرخانه این رویداد هنری رسید.

آیناز غلامی ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه عنوان برگزیده و آیشین فرهادی ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی هنری رسالت عنوان شایسته تقدیر در بخش نقاشی را کسب نمودند.

در رشته «نقاشی»، تعداد ۱هزار و ۷۲۸ اثر در پنج گروه سنی ۴ تا ۱۷ سال به دبیرخانه این دوسالانه رسید. داوری بخش نقاشی را نادر موسوی‌فاطمی، سمیرا صحرانورد و فیروزه ولدآبادی بر عهده داشتند. هیأت داوران از میان آثار، ۲۸ اثر را برگزیده و ۴۰ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند.

همچنین در رشته «عکاسی» یگانه صادقی ۱۷ ساله به صورت آزاد عنوان برگزیده را کسب کرد.

در رشته «عکاسی» نیز ۸۳۴ اثر در چهار گروه سنی ۹ تا ۲۲ سال به دبیرخانه ارسال شد که ازسوی علیرضا کریمی‌صارمی، امیرمهدی نجفلو و مامک یحیی‌پور داوری شد. در این بخش، ۲۰ اثر عکاسی برگزیده و ۱۲ اثر شایسته تقدیر اعلام شد.

گفتنی است، نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «خانواده من، اقلیم من» و با هدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ی ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=47732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.