تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
3

هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 50044
  • 23 بهمن 1402 - 16:57
هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان آغاز به کار کرد

هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان پس از یک وقفه چهار ساله، با حضور استاندار هرمزگان رسما فعالیت خود را با حضور ۳۵۰ ناشر کشوری آغاز کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان شامگاه یکشنبه ۲۲ بهمن در آیین گشایش رسمی هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس، گفت: روایت مکتوب از دفاع مقدس و وصایای شهدا گنجینه‌ای برای آیندگان است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه فرهنگ و ادبیات فارسی و دینی ما ایرانیان یکی از غنی‌ترین فرهنگ های جهان است، افزود: این امر نشان‌ دهنده‌ حاکمیت عقل و دانش در امور زندگی ایرانیان در گذشته بوده است.

وی با اشاره به چهره‌های درخشان ادب و فرهنگ ایران افزود: مطالعه‌ کتاب به صورت فیزیکی از حلاوت و شیرینی خاصی برخوردار است و قابل قیاس با مطالعه‌ی نوشتار در فضای مجازی نیست.

مهدی دوستی با بیان اینکه بسیاری از استراتژیست‌های جهان مطالعه‌ تاریخ را به عنوان امری مهم قلمداد می‌کنند، گفت: کتاب خواندن امری است که به انسان‌ها عمق و وسعت فکر و تحلیل می‌بخشد و هیچ انسانی بی‌نیاز از مطالعه نیست.

هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان ۲۱ الی ۲۷ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در سه راه جهانبار بندرعباس با حضور ۳۵۰ ناشر کشوری در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=50044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.