تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

نیروی انسانی مبتکر و خلاق عامل رشد،توسعه و پیشرفت جوامع است

  • کد خبر : 50243
  • 25 بهمن 1402 - 21:57
نیروی انسانی مبتکر و خلاق عامل رشد،توسعه و پیشرفت جوامع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: نیروی انسانی مبتکر و خلاق عامل رشد و توسعه جوامع پیشرفته است.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ احسان کامرانی شامگاه سه شنبه ۲۵ بهمن ماه  در آیین تجلیل از برترین های کنکور سال ۱۴۰۲ استان در محل دانشگاه فرهنگیان استان با تبریک اعیاد خجسته و تابناک شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز، عنوان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی سیره سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) را چراغ راه خود قرار داده اند.

وی افزود: دکترین دفاعی ما براساس دو مکتب ایثار و شهادت بر گرفته از آموزه عاشورا و مکتب انتظار برگرفته از آموزه مهدویت است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: امنیت و آرامش حاکم بر کشور مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، انتظامی به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی است.

کامرانی با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در توسعه جوامع، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مبتکر و خلاق عامل رشد،توسعه و پیشرفت جوامع است. وی گفت: نگاه ویژه دولت سیزدهم در استان به حوزه آموزش و پرورش در طول بیش از دو سال اخیر موجب تحول آن و موفقیت دانش آموزان در آزمون های سراسری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت : آموزش و بخصوص آموزش و پرورش از جایگاه و الویت ویژه ای در برنامه رشد و پیشرفت استان برخوردار است.

وی در همین خصوص گفت: اجرای طرح های توانمند سازی دانش آموزان برای حضور در آزمون های سراسری با آمادگی کامل، بخشی از این اقدامات بوده است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: پیگیری راه اندازی مدارس جوار صنایع، احداث فضاهای جدید آموزشی، نوسازی،تجهیز و بازسازی مدارس بخشی دیگری از اقدامات برای تقویت حوزه آموزش و پرورش بوده است.

کامرانی، خاطرنشان کرد: نگاه ویژه استاندار استان به حوزه آموزش و پرورش باعث تحول آن و به تبع آن درخشش دانش آموزان استان در آزمون های سراسری گردید که قابل تقدیر است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: استان هرمزگان در مسیر تحولات بزرگی قرار دارد و دانش آموزان و دانشجویان خودشان را برای گام‌های بلند آماده کنند.

وی افزود: توسعه عدالت آموزشی و توجه به مناطق کم برخوردار استان به عنوان یک راهبرد مهم پیگیری و دنبال شود. در پایان این مراسم از برترین های کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ استان هرمزگان با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=50243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.