تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
1

نیروی انتظامی با حضور قانونی و مقتدر خود سهم بسزایی در ابطال برنامه دشمن داشت

  • کد خبر : 11933
  • 04 آذر 1398 - 11:43
نیروی انتظامی با حضور قانونی و مقتدر خود سهم بسزایی در ابطال برنامه دشمن داشت

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: نیروی انتظامی با حضور قانونی و مقتدر خود سهم بسزایی در ابطال برنامه دشمن داشت.

به گزارش هرمزگان امروز:  حجت الاسلام و المسلمین”محمد عبادی زاده ” در دیدار فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از اقدامات مقتدرانه پلیس، در برخورد با معترضان و آشوبگران اخیر به بهانه افزایش و سهمیه بندی بنزین، گفت: نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آرامش مردم و مبارزه با مجرمان و سلب کنندگان آرامش مردم با اقتدار میدان داری کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی همانند سایر ماموریت ها، در انجام وظیفه خطیر خویش در فرونشاندن آشوب و برخورد با فتنه گران و آشوبگران و سلب کنندگان آرامش و آسایش عمومی خوش درخشید.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار مثال زدنی نیرو های امنیتی علی الخصوص نیروی انتظامی ، گفت : این نیروی مردمی ، ولایی و انقلابی با حضور قانونی و مقتدر خود سهم بسزایی در ابطال برنامه دشمن داشته و دارد و همیشه تحت امر ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا در صف اول مبارزه قرار دارد .

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اظهار داشت: ناجا با خویشتنداری خود به آشوبگران اجازه سوء استفاده را نداد و همین کار باعث شد که بهانه به دست دشمن نیافتد که در این زمینه باید از تدبیر و هوشمندی ناجا تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران قدر امنیت خود را می‌دانند اما در چند روز گذشته اشخاصی اجیر شده بودند که به ملت ایران آسیب برسانند که امروز پاسخ خود را دریافت کردند.

فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برای مقابله با هرگونه ناامنی و ناآرامی در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

سردار “غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان در ادامه این دیدار گفت: با رصد مستمر آشکار و پنهان کلیه جایگاه های توزیع سوخت در استان از زمان اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت تا کنون هیچ گونه مشکل امنیتی در این رابطه در استان گزارش نشده است.

وی افزود : تا این لحظه با رصد فضای عمومی با همکاری و تعامل خوب مردم و هوشیاری و آمادگی کامل مأموران انتظامی بحمداله حتی کوچکترین مورد سوء استفاده توسط معاندان نداشته ایم و امنیت و آرامش کامل در استان ساری و جاری است .

سردار جعفری با تأکید بر اینکه بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری”مدظله العالی” حجت را بر همگان تمام کرد، گفت: فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برای مقابله با هرگونه ناامنی و ناآرامی در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر آمادگی کامل نیروی انتظامی در راستای اجرای مأموریت‌های محوله ، اظهار داشت : اگر افرادی بخواهند با تخطی از قانون و رفتارهای خارج از عرف و شرع، خط قرمزهای جامعه را نادیده بگیرند پلیس برابر قانون برخورد جدی با این گونه افراد می کند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.