تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
3
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

نگاه خردمندانه وزیر کشور و استاندار هرمزگان در انتصاب بانوان در پست های مدیریتی شایسته تقدیر است

  • کد خبر : 24122
  • 01 دی 1399 - 11:20
نگاه خردمندانه وزیر کشور و استاندار هرمزگان در انتصاب بانوان در پست های مدیریتی شایسته تقدیر است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، نگاه خردمندانه وزیر کشور و استاندار هرمزگان در انتصاب بانوان در پست های مدیریتی را شایسته تقدیر دانست.

به گزارش هرمزگان امروز، نازنین شیبانی در جلسه ویدئو کنفرانس با وزیر کشور با اشاره به نگاه خردمندانه دولت تدبیر و امید و استاندار هرمزگان در انتصاب مدیران زن، عنوان کرد: از نگاه خردمندانه وزیر کشور در انتصاب بانوان در پست های مدیریتی در استانداری های سراسر کشور قدردانی می نمایم و همچنین از دکتر همتی تشکر می‌کنم که پرچمدار انتصابات بانوان در سطح کشور بوده اند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی وزارت کشور در بدنه، کار بسیار خوب و ماندگاری از سمت وزیر کشور می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: طبق همین نگاه در استانداری هرمزگان در ۹۸ درصد پست های مدیریتی استانداری از نیروهای درون این سازمان استفاده شده است.

شیبانی با اشاره به راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی استان، تصریح کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک اقدامات خوبی انجام شده است و تعداد ۶۳ دستگاه میز خدمت الکترونیکی و ترکیبی دارند که در ۱۸ دستگاه به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیک به مردم ارائه خدمات انجام می شود و در همین راستا در استان شبکه خدمات دولت به دفاتر پیشخوان استان متصل شده است.

وی گفت: اقدامات خوبی برای اجرای پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی و کارکنان مشاغل مختلف در استان انجام شده است و ضمن پیگیری مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ستاد استانی، مدیران ملزم به اجرای ارائه خدمات به صورت الکترونیکی به مردم در راستای توسعه دولت الکترونیک شده اند که تشکیل جلسات به صورت ویدئو کنفرانس و سیستم نوبت دهی ارائه خدمات از درگاه پرتال استانداری انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از حمایت های بی بدیل وزیر کشور و دکتر ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور تشکر کرد و بیان داشت: با نگاه شما انتخابات گذشته را با موفقت پشت سر گذاشتیم و امیدواریم در این انتخابات نیز از حمایت های حضرتعالی بهره‌مند شویم.

همچنین در این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور از تلاش های ارزشمند و اثربخش معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.