تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان پس از وقفه ۴ ساله برگزار می‌شود

  • کد خبر : 49507
  • 02 بهمن 1402 - 11:55
نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان پس از وقفه ۴ ساله برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جلسه در استانداری هرمزگان انجام شده است و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت دیگر دستگاه‌های اجرایی و همچنین صنایع استان برای مشارکت در این رویداد بزرگ فرهنگی استفاده کنیم.

به گزارش هرمزگان امروز ، اسمعیل جهانگیری در نخستین نشست هم اندیشی نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان اظهار داشت: امسال قصد داریم بعد از وقفه چهار ساله دوباره نمایشگاه بزرگ کتاب را در استان برگزار کنیم زیرا یکی از مطالبات به حق مردم استان است که بتوانند از این نمایشگاه حداکثر استفاده را ببرند.وی بیان کرد: نمایشگاه کتاب امسال هم مانند سال‌های گذشته با تخفیف ارائه می‌شود که ۱۰ درصد آن را ناشر و ۲۰ درصد بقیه را خانه کتاب متقبل خواهد شد اما به دنبال آن هستیم تا تخفیف‌ها را بیشتر کنیم و تا سقف دو میلیون تومان خرید ۳۰ درصد تخفیف داده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جلسه در استانداری هرمزگان انجام شده است و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت دیگر دستگاه‌های اجرایی و همچنین صنایع استان برای مشارکت در این رویداد بزرگ فرهنگی استفاده کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به کمیته‌های نمایشگاه کتاب اضافه کرد: همانند سال‌های گذشته در این نمایشگاه هم قصد داریم با ایجاد کمیته‌های پژوهش نسبت به نظرسنجی و نقاط قوت و ضعف نمایشگاه اقدام کنیم.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در این جلسه گفت: امسال برای نخستین بار نمایشگاه کتاب در استان هرمزگان به شیوه جدید و بصورت متمرکز برگزار می شود.

محمد میردادی ادامه داد: در این شیوه، نمایشگاه ناشر محور نیست بلکه موضوع محور است و ناشر در نمایشگاه حضور پیدا نمی‌کند بلکه خانه کتاب، کتاب‌ها را از ناشران دریافت و در چهار بخش متمرکز عرضه می‌کند و مانند گذشته از ساختار بانک محور خارج می‌شود و به یک شیوه جدید عرضه خواهد شد.

وی همچنین افزود: پیش بینی ما این است که امسال آثار ۳۵۰ تا ۵۰۰ ناشر با ۲۰ هزار عنوان و ۱۴۰ هزار جلد کتاب در این نمایشگاه عرضه شود.

هجدمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان ۲۱ تا ۲۷ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=49507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.