تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
4

نقش تعیین کننده جامعه اصناف بعنوان یکی از اهرم های اقتصادی کشور در چرخه اقتصادی

  • کد خبر : 18834
  • 31 خرداد 1399 - 13:42
نقش تعیین کننده جامعه اصناف بعنوان یکی از اهرم های اقتصادی کشور در چرخه اقتصادی
رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان ضمن تبریک سالروز ملی اصناف به جامعه اصناف هرمزگان گفت : جامعه اصناف بعنوان یکی از اهرم های اقتصادی کشور نقش تعیین کننده در چرخه اقتصادی کشور دارد .

به گزارش هرمزگان امروز: خلیل قاسمی تنوع در کیفیت وقیمت کالا را یک مولفه مهم در رونق گرفتن بازار دانست و اذعان کرد: در بازاری که تنوع وکیفیت وقیمت کالا وجود داشته باشد هم فروشنده از فروش راضی می شود وهم خریدار از خرید خود وپولی که می پردازد رضایت دارد.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف وسازمان صنعت،معدن وتجارت به همراه بازرسان مرکز بهداشت با حضور در واحدهای صنفی و مغازه ها موارد لازم را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به صاحبان واحدها آموزش داده و نسبت به رعایت نکات ایمنی نیز نظارت و بازرسی لازم را علاوه بر نظارت بر افزایش بی رویه قیمت های برخی اقلام مورد نیاز همشهریان انجام می‌دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان فعالیت واحد های صنفی فاقد پروانه کسب را یکی از مهم ترین مشکلات پیش روی مجموعه اصناف دانست وتاکید کرد: ساماندهی ورفع مشکلات قانونی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب استان هرمزگان ، باید یکی از برنامه های الویت دار کمیسیون نظارت براصناف در سال جاری باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.