تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2

نظارت بیشتر بر جایگاه های عرضه سوخت در استان امری ضروری است

  • کد خبر : 5930
  • 02 مرداد 1398 - 9:23
نظارت بیشتر بر جایگاه های عرضه سوخت در استان امری ضروری است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه صدور مجوز های احداث جایگاه های عرضه سوخت در استان باید توجیه اقتصادی و در راستای خدمات رسانی به مردم باشد، گفت: باید تمامی قوانین و مقررات در احداث جایگاه های سوخت در هرمزگان رعایت شود و ایجاد آنها علاوه بر توجیه اقتصادی، ضرورت ارائه خدمت به مردم را نیز داشته باشد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر عباس میرزاد در کارگروه سوخت استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: هدف اصلی برای احداث جایگاه های سوخت، رضایتمندی و ارائه خدمات به مردم است، که این مهم باید در جانمایی ها در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه مصوبات این کارگروه باید بر مبنای تحقیق و بررسی فنی و علمی باشد، افزود: تصویب مصوبات در این کارگروه نیازمند تحول و تغییر ساختاری است و از این پس باید تمامی جزئیات پروژه ها در این کارگروه به بحث و بررسی گذاشته شود.
میرزاد تاکید کرد: باید تمامی اعضای کارگروه در جریان روند اجرای طرح ها قرار گیرند تا بتوانند، آگاهانه در خصوص احداث طرح ها، نظر و رای دهند‌.
وی بر ضرورت نظارت بر جایگاه های سوخت استان تاکید کرد و گفت: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان و مقابله با قاچاقچیان سوخت نظارت بر جایگاه های سوخت هرمزگان امری ضروری است که باید همواره مورد توجه جدی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.