تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه با مدیران شبکه و روسای بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها

  • کد خبر : 52286
  • 28 اسفند 1402 - 12:03

به گزارش هرمزگان امروز ، نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه با مدیران شبکه و روسای بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها

دکتر  غلامعلی جاودان، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این جلسه با بیان اینکه ۸۰ میلیون خدمت در سامانه‌های مربوط به دانشگاه علوم‌ پزشکی ثبت شده است، گفت: در سال ۱۴۰۲ اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان انجام شد که شامل: افتتاح بیمارستان، اضافه شدن ۳ دستگاه MRI به بیمارستان‌های استان و بهره‌برداری از بالغ بر هزار میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی در استان بوده است.
وی افزود: شاخص‌های بهداشتی بویژه اجرای برنامه سلامت خانواده در همه شهرستان‌ها برای وزارت بهداشت و دانشگاه در اولویت است.
دکتر جاودان اظهار کرد: موضوع جوانی جمعیت نیز بسیار مورد تاکید است؛ لذا جلسات مربوطه در شهرستان‌ها هم باید با جدیت پیگیری شود.
رئیس دانشگاه تاکید کرد: در بحث آموزش سلامت باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا شعار وزارت بهداشت که «هر ایرانی، یک مراقب سلامت» محقق شود.
دکتر جاودان با اشاره به اینکه مدیریت بیماری‌های واگیر و غیر واگیر بسیار مهم است، افزود: نظارت‌های بهداشتی در سال جدید باید به صورت جدی و منظم پیگیری شود.
این مقام مسئول بیان کرد: ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های تابعه و نظارت به وسیله مدیران شبکه و روسای بیمارستان‌ها بر ارائه خدمات به نحو احسن انجام شود.
وی اضافه کرد: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بیش از ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برنامه‌ریزی برای تامین تجهیزات آن باید با جدیت پیگیری شود.
دکتر جاودان با تاکید بر نگهداشت منابع، اظهار کرد: در حوزه توسعه باتوجه به کمبود نیروی انسانی، مدیریت نیرو باید به وسیله مدیران شبکه‌ها مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: در حوزه غذاودارو انتظار می‌رود که نظارت بیشتری بر واردات مواد غذایی صورت گیرد.
رئیس دانشگاه همچنین گفت: در حوزه آموزشی، آموزش مداوم باید مورد توجه قرار گیرد و در زمینه فرهنگی نیز باید توجه بیشتری به این مسائل شود.
دکتر جاودان تاکید کرد: نظارت بر شیفت‌های کاری به ویژه در ایام نوروز با جدیت پیگیری شود.
وی گفت: مدیران در بیمارستان‌ها و شبکه بر انبارگردانی نظارت ویژه داشته باشند.
این مقام مسئول بیان کرد: خوداظهاری، بازرسی، نظارت بر ارائه خدمات و گزارش عملکرد در زیر مجموعه‌ها بسیار مهم است.

شایان ذکر است در این جلسه معاونین دانشگاه و مدیران شبکه به بیان مهمترین دیدگاه های مدیریتی و عملکرد خود و همچنین برنامه های آتی حوزه خود پرداختند که در گزارشات بعدی مشروح آن می آید.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=52286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.