تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
3

نشست تخصصی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با مدیر و کارشناسان روابط عمومی

  • کد خبر : 48561
  • 08 بهمن 1402 - 12:03
نشست تخصصی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با مدیر و کارشناسان روابط عمومی

به گزارش هرمزگان امروز ، در آستانه سفر رییس جمهور و افتتاح پروژه‌های بهداشتی درمانی استان، نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با مدیر و کارشناسان روابط عمومی با هدف برنامه ریزی لازم جهت انجام افتتاحیه و تشریفات مربوطه انجام شد.

این نشست به منظور گزارش عملکرد واحد روابط عمومی و هماهنگی‌های انجام شده با واحدهای مرتبط و همچنین کسب رهنمودهای کاری از سوی رئیس دانشگاه انجام شد.

دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ضمن بیان نظرات و پیشنهادات خود در این جلسه خواستار شفاف سازی و  یکپارچه سازی اطلاعات ، نظارت بر مراسم و پروژه‌های افتتاحیه، و تعامل با رسانه ها و همچنین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی‌ دانشگاه شد.

دکتر رویا جهانگیری در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد واحد روابط عمومی خواستار همکاری واحدهای تابعه با واحد روابط عمومی دانشگاه شد.

پس از نشست با رئیس دانشگاه، برنامه ریزی جهت برگزاری نشست ویدئو کنفرانس با مسؤلین روابط عمومی شبکه های بهداشت و درمان شهرستان‌های استان انجام شد.

در این نشست که ظهر امروز با حضور مدیر، کارشناسان و مسئولین روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه برگزار شد، دکتر رویا جهانگیری مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور به استان؛ روابط عمومی شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها باید در آمادگی کامل باشند.

دکتر جهانگیری با اذعان اینکه هر اطلاعات و درخواستی را که قرار است در اختیار تیم هیئت دولت، وزیر یا معاون وزیر قرار دهید با معاونت‌های تخصصی هماهنگ نمایید گفت: اسلایدهای اطلاعات مربوط به پروژه ها  تا امروز شنبه عصر در اختیار شما قرار می‌گیرد که باید به همین اطلاعات استناد کنید.

جهانگیری با تاکید بر اینکه لازم است استقبال مناسبی از کسانی که به هر شهرستان می‌آیند داشته باشید گفت: آیین نامه تشریفات به روابط عمومی‌ها ارسال گردیده که لازم است با توجه به نقش مهم روابط عمومی‌ها در تشریفات طبق آیین نامه ارسالی باعنوان “تشریفات سفر رئیس جمهوری” عمل گردد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت: دو مدل افتتاحیه داریم که هم در بندرعباس «بیمارستان کودکان» و هم در شهرستان‌ها از طریق ویدیوکنفرانس انجام خواهد شد، بنابراین باید امکانات صوتی و تصویری و اینترنت فراهم باشد.

وی ضمن گوشزد موارد لازم و مهم گفت: چک لیست افتتاحیه و تشریفات طی مکاتبه اداری ارسال شده است که لازم است روابط عمومی‌های تابعه ضمن مطالعه آن، با  برنامه‌ریزی دقیق  موارد مهم را به انجام رسانند.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=48561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.