تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

نشستِ تسهیلگری در مشارکت اجتماعی ویژه مربیان کانون برگزار شد

  • کد خبر : 51762
  • 17 اسفند 1402 - 21:55
نشستِ تسهیلگری در مشارکت اجتماعی ویژه مربیان کانون برگزار شد

در نخستین روز از گردهمایی مسئولین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور شهره طاعتی مددکار اجتماعی نشست تسهیلگری در مشارکت‌های اجتماعی ویژه مربیان کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، این نشست ۱۶ اسفندماه در نخستین روز از گردهمایی مربی مسئولین مراکز با حضور شهره طاعتی مددکار و کنشگر اجتماعی در سالن اجتماعات اداره کل کانون هرمزگان برگزار گردید.
طاعتی، در نشست تسهیلگری در مشارکت اجتماعی با مربیان کانون هرمزگان اظهار کرد: کار اجتماعی، انسان را تحلیل‌گر می‌کند؛ پس باید به کودکان مشارکت و کارگروهی یاد داده شود.
وی افزود: کودکان و نوجوانان باید ضرورت یادگیری را حس کنند و از وظایف مربیان و تسهیلگران است که این حس را درآنها ایجاد کنند.
طاعتی از تعامل،گفت و گو و مشارکت به عنوان سه موضوع اصلی که باید در کودکان و نوجوانان پرورش داده شود، یاد کرد و ادامه داد: کودکان و نوجوانان خودشان باید فعالیت ها را مدیریت کنند تا روحیه‌ی مطالبه‌گری در آنها تقویت شود.

نشستِ تسهیلگری در مشارکت اجتماعی ویژه مربیان کانون برگزار شد
خانواده ها باید با فرزندانشان همراه باشند.
وی تاکید کرد: باتوجه به تغییراتِ امروزه، والدین باید مهارت های جدیدی در تعامل با فرزندانشان یادبگیرند و کانون می‌تواند مسئولیت این آموزش را به عهده بگیرد.
طاعتی خاطرنشان کرد: مربیان کانون در جامعه و زندگی بسیار تاثیرگزارند.
گفتنی است، شهره طاعتی کنشگر اجتماعی حوزه کودکان و آسیب های اجتماعی است. وی از اعضای هیئت مدیره موسس رویش لبخند زندگی است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=51762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.