تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
7

نشت گاز؛ جان ۴ نفر را گرفت و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

  • کد خبر : 9387
  • 02 مهر 1398 - 11:56
نشت گاز؛ جان ۴ نفر را گرفت و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

نشت گاز در یک واحد مسکونی در شهرستان بندرعباس ؛ جان ۴ نفر را گرفت و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش هرمزگان امروز: سرهنگ”محمداسماعیل مشایخ”فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ، گزارش حریق منزلی ویلایی در بلوار علی ابن ابیطالب، شهرک توحید اطلاع داده شد.

وی بیان داشت: متاسفانه این حریق نیز در حالی صورت گرفت که آشپزخانه منزل در ابتدای درب ورودی و تنها راه ورود و خروج بوده که با نشت گاز منزل را دچار حریق می کند.

سرهنگ مشایخ اظهار داشت: در اثر کُپ انفجار ، یکی از ساکنان به بیرون از منزل پرت شده که به دنبال آن همسایگان آتش نشانی و پلیس را خبر می کنند.

وی اذعان داشت: ساکنان حاضر در منزل نتوانستند به موقع از منزل خارج شوند و متاسفانه دچار سوختگی و استنشاق دود ناشی از آتش سوزی شدند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: پس از اعلام ، بلافاصله تیم های عملیاتی آتش نشانان و مأموران کلانتری به محل حریق رسیدند و در حین اطفا ، ساکنان را رهاسازی کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

فرمانده انتظامی بندرعباس خاطرنشان کرد: متأسفانه شدت سوختگی و استنشاق دود به حدی بود که ۴ تن فوت و ۳ نفر مصدوم شدند که در بین جان باختگان یک مادر باردار بوده است.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.