تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
8

نرخ مصوب سرویس مدارس از سوی شورا شهر بندرعباس اعلام نشده است

  • کد خبر : 18671
  • 27 خرداد 1399 - 14:22
نرخ مصوب سرویس مدارس از سوی شورا شهر بندرعباس اعلام نشده است
موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از اعلام نشدن نرخ سرویس مدارس توسط شورای شهر مطابق زمانبندی سامانه سرویس مدارس گله مند و همه کارگروه را به رعایت قانون دعوت کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: موسی دادی زاده در جلسه ساماندهی سرویس مدارس استان هرمزگان، با ابراز نارضایتی نسبت به تعهدات قانونی مطابق ضوابط اعلام شده در مقوله سرویس مدارس دانش آموزی گفت: در سال گذشته با توجه به برخی مسائل و نارضایتی اولیاء دانش آموزان از سرویس مدارس، انتظار می رود تمامی اعضای کارگروه سرویس مدارس با کسب تجربه گذشته، در مسیر بهبود وضعیت ساماندهی سرویس مدارس تلاش کنند.

وی افزود: مطابق زمانبندی اعلام شده در سامانه سرویس مدارس، مقرر شده بود که شورای شهر بندرعباس و دیگر شوراهای شهر مناطق استان نسبت به اعلام نرخ مصوب اقدام نمایند ولی خردادماه رو به پایان است و هنوز نرخ مصوب از سوی شورا شهر اعلام نشده است.

دادی زاده ادامه داد: برای اجرای مطلوب ساماندهی سرویس مدارس باید هردستگاهی نسبت به تعهدات خود مطابق قانون سرویس مدارس عمل کند تا شاهد تکرار حوادث ناگوار سال گذشته در ایاب و ذهاب دانش آموزی نباشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، ساماندهی مناسب وسایل ایاب و ذهاب دانش آموزان توسط شرکت ها را از کلیدی ترین موارد در رضایت مندی خانواده های دانش آموزان دانست و بر انجام بیش از پیش تعهدات سرویس مدارس مطابق قوانین موجود از طرف شرکت ها تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.