تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

نخستین نشست هم اندیشی بانوان موثر جزیره برگزار شد

  • کد خبر : 47238
  • 19 دی 1402 - 0:15
نخستین نشست هم اندیشی بانوان موثر جزیره برگزار شد

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان از برگزاری نخستین نشست هم اندیشی بانوان موثر جزیره پیرامون مسایل زنان و خانواده خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، فاطمه باقری در این جلسه که صبح امروز ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از بانوان اثرگذار جزیره برگزار شد، با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری(مدظله) که مسئله زنان یکی از مسایل درجه یک کشور است، گفت: خوشبختانه در دوره‌ای از مدیریت منطقه آزاد قشم، مشغول به خدمت هستیم که این اولویت از سوی مدیرعامل محترم سازمان مورد توجه است.

وی از احصا نیاز مشترک بانوان جزیره به تشکیل جلساتی مشترک با حضور بانوان تاثیرگذار باهدف اقدامی ماندگار و همکاری منجر به برنامه‌ریزی منسجم خبر داد و افزود: جامعه برای پیشرفت و مدیریت هم به زنان و هم مردان نیاز دارد که هر کدام بر اساس توانمندی های خود به ایفای نقش مشغولند.

به گفته باقری، بانوان جزیره بسیار توانمند و سختکوش هستند و برپایی این نشست‌ها به اثرگذاری بانوان در تصمیمات کلان کمک می کند.

وی ادامه داد: اگر در حوزه زنان کوتاهی می‌شود، بخشی از آن به کم کاری خود ما برمی‌گردد و لازم است  این باورپذیری در زنان بوجود بیاید.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان خواستار شکل گیری یک شبکه جامع از بانوان جزیره شد و تاکید کرد: این شبکه به صورت یکپارچه می تواند مسایل این حوزه را احصا و برای آن راهکار ارائه دهد.

در این جلسه بانوان در حوزه های بسیج، حوزه علمیه، کمیته امداد و بهزیستی به ایراد نقطه نظرات و مشکلات احصا شده در سطح جزیره پرداختند و با اشاره به مواردی همچون نیاز جزیره به داشتن یک نمایشگاه دائمی پوشاک، پلاژ، فضای اوقات فراغت، مسئله عفاف و حجاب و نیازهای بهداشت روان و جسم به همفکری درخصوص راهکارهای رفع نیازهای جامعه بانوان پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=47238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.