تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
2

نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی در استان هرمزگان برگزار می شود

  • کد خبر : 51470
  • 13 اسفند 1402 - 16:57
نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی در استان هرمزگان برگزار می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: با حمایت سازمان امور اجتماعی کشور نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی در استان هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ احسان کامرانی روز یک شنبه در این رابطه عنوان کرد: نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان هرمزگان با هدف پیشگیری و کنترل از آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط و سرمایه اجتماعی با حمایت معاونت مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور با راهبری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی و دبیری دانشگاه علمی و کاربردی استان برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد نوآورانه با محوریت مسائل اجتماعی الویت دار استان و شهرستان ها در حوزه های اعتیاد، جمعیت، خودکشی، زنان سرپرست خانوار، ارتقاء سرمایه و نشاط اجتماعی… برگزار و علاقه مندان می توانند ایده های خود زمینه ها به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: به ایده های ارسالی برتر پس از داوری تا سقف دویست میلیون ریال حمایت خواهد شد. کامرانی، خاطرنشان کرد: کلیه علاقه مندان به حوزه مسائل اجتماعی، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها، طلاب، سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی می توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی گفت: کلیه علاقمندان به شرکت در نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان هرمزگان می توانند از طریق راههای ارتباطی زیر نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود تا پایان اسفند ۱۴۰۲ اقدام کنند.

🌐 آدرس سایت برای آثار: https://ho.uast.ac.ir
✉️ ایمیل: Ho@uast.ac.ir

📞 تلفن ارتباط با دبیر همایش: ۳۳۶۷۸۷۰۰-۱  ۰۹۳۶۴۶۴۳۰۳۶
📝 لینک مستقیم ثبت نام: https://ho.uast.ac.ir/fa/form/1015

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=51470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.