تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
3

ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال ۲۶۱ کیلو مواد مخدر

  • کد خبر : 13041
  • 30 آذر 1398 - 11:17
ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال ۲۶۱ کیلو مواد مخدر

با تلاش پلیس استان قاچاقچیان مسلح در انتقال ۲۶۱ کیلو مواد مخدر ناکام ماندند.

به گزارش هرمزگان امروز:  فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، گفت : ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب، شب گذشته حین کنترل محور و خودرو های عبوری محور هشتنبدی به میناب به یک دستگاه پژو ۴۰۵ ظنین شده و دستور ایست دادند.

وی افزود : قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرارکردند که در تعقیب و گریز طولانی در محورهای خاکی سوداگران با سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به  سمت ماموران کرده که در اقدام ضربتی متقابل آنها عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی شب به سمت کوه های اطراف متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان ۲۶۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در بسته های مختلف کشف شد ؛ همچنین تلاش برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ ادامه دارد.

سردار جعفری، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت و آسایش عمومی شهروندان عنوان و تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.