تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
4

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۸۰۰کیلو مواد افیونی در هرمزگان

  • کد خبر : 11878
  • 03 آذر 1398 - 10:02
ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۸۰۰کیلو مواد افیونی در هرمزگان

باهوشیاری و تلاش ماموران انتظامی ، قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال ۸۰۰کیلو تریاک در یکی از محورهای خروجی استان در شهرستان خمیر ناکام ماندند.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار”غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در اجرای طرح اقتدار و تشدید مقابله با قاچاق مواد مخدر ، ماموران انتظامی شهرستان خمیر با بهره گیری از شیوه های پلیسی از انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی از راه های فرعی و روستایی شهرستان به سمت استان فارس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تعقیب و مراقبت های لازم ، شب گذشته حین کنترل خودرو های عبوری به ۲ دستگاه وانت مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد اما پس از تعقیب و گریز یکی از قاچاقچیان با رها کردن خودرو  و با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه از صحنه متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه در این عملیات ۸۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد اظهار داشت : در این رابطه یکی از قاچاقچیان دستگیر و خودرو حامل مواد مخدر نیز به همراه یک دستگاه خودرو اسکورت به پارکینگ منتقل شد؛ همچنین تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می شود.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.