تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
3

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۴۷۰ کیلو مواد مخدر در هرمزگان

  • کد خبر : 13391
  • 12 دی 1398 - 10:40
ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۴۷۰ کیلو مواد مخدر در هرمزگان

با هوشیاری و سرعت عمل پلیس سوداگران مرگ در انتقال یک محموله ۴۷۰ کیلویی مواد افیونی ناکام شدند.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار ” غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب ، شب گذشته حین کنترل خودروهای عبوری محور هشتنبدی به میناب به یک دستگاه پژو ۴۰۵ به رانندگی و سرنشینی ۲ نفر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود : قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرارکردند که در تعقیب و گریزی طولانی در محورهای خاکی ، یک دستگاه خودرو دیگر که خودرو حامل مواد را اسکورت می کرد ، توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : در بازرسی از خودرو قاچاقچیان ۴۷۰ کیلو تریاک در بسته های مختلف کشف و در این رابطه ۲ تن از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سردار جعفری ، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت و آسایش عمومی شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با به‌ کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.