تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۹۰۰ کیلومواد افیونی در هرمزگان

  • کد خبر : 24420
  • 08 دی 1399 - 12:14
ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۹۰۰ کیلومواد افیونی در هرمزگان
با همت و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی استان قاچاقچیان از انتقال 985 کیلو و 800 گرم موادمخدربه خارج از استان ناکام شدند.

به گزارش هرمزگان امروز سردار “غلامرضا جعفری” در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ ، طرح برخورد و مبارزه با قاچاق موادمخدر را به مدت ۲۴ ساعت در استان اجرا کردتد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در اجرای این طرح با همکاری پلیس اطلاعات و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از یک دستگاه موتورسیکلت و۲ دستگاه خودرو پیکان در محور بندر عباس و همچنین یک محل دپو مقدار ۸۹ کیلو حشیش، یک کیلو شیشه و۳۳۶کیلو تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان میناب طی عملیاتی دیگر با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع و با کمین در مسیر تردد قاچاقچیان ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵را در یک اقدام ضربتی شناسایی و توقیف و در بازرسی از آنها مقدار۳۵۹ کیلو و۸۰۰گرم حشیش و۴۰کیلو تریاک را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: تیمی دیگر از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بندر خمیر در یک عملیات هم زمان دیگر در بازرسی از منزل یکی از قاچاقچیان ۱۶۰کیلو تریاک ، یک قبضه اسلحه جنگی کلاش به همراه ۲ تیغه خشاب کشف کردند.

سردار جعفری بیان داشت: در سه عملیات جداگانه در روز گذشته مجموعا ۹ قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر ،۹۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و یک قبضه اسلحه کلاش به همراه ۲ تیغه خشاب و مقادیری مهمات جنگی کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.