تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
7

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از یک تن مواد افیونی

  • کد خبر : 25643
  • 08 بهمن 1399 - 13:16
ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از یک تن مواد افیونی
با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامي استان هرمزگان در 24 ساعت گذشته، قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال یک تن و 60 کيلو انواع مواد مخدرناکام ماندند.

به گزارش هرمزگان امروز،سردار “غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشراف کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند، ۴ دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و ۶ سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، یک تن و ۶۰ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، افزود: این مقدار مواد شامل: ۸۹۸ کیلو تریاک، ۱۶۰ کیلو و ۶۷۷ گرم حشیش، ۳۱ گرم هروئین و یک کیلو و ۷۷۰ گرم سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری مأموران انتظامی استان در شهرستان های “رودان، پارسیان و حاجی آباد” کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: طی این مدت ۱۳ مرحله طرح پاک سازی نقاط آلوده در سطح استان انجام و ضمن پاک سازی منازل و پاتوق های توزیع و مصرف مواد، ۱۰۴ معتاد متجاهر و بلامکان و ۱۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان بر شمرد و تصریح کرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه هنجارشکنی به قاچاقچیان نمی دهد لازم است مردم فهیم استان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه هنجارشکنی در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.