تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
4

مهمترین اولویت های دولت تأمین زیرساخت ها در حوزه ورزش

  • کد خبر : 11054
  • 13 آبان 1398 - 10:00
مهمترین اولویت های دولت تأمین زیرساخت ها در حوزه ورزش

ورزش همگانی و قهرمانی و حرفه ای مکمل یکدیگر هستند و موجب شادابی و نشاط در جامعه می شوند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در آیین تجلیل از مدال آوران استان هرمزگان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، ورزش را یکی از مقوله‌های بسیار مهم و دارای اولویت برای خانواده ها و تمامی افراد جامعه دانست و بیان داشت: ورزش همگانی و قهرمانی و حرفه ای مکمل یکدیگر هستند و موجب شادابی و نشاط در جامعه می شوند.

وی ادامه داد: ترویج ورزش همگانی آثار بسیاری را در راستای ارتقای سلامت روح و جسم برای افراد در جامعه به همراه دارد.

استاندار هرمزگان افزود: شادابی و نشاط در زندگی از رهگذر ورزش همگانی می‌گذرد و باید هرچه بیشتر در راستای ترویج آن بکوشیم.

همتی تصریح کرد: جوانان و ورزشکاران کشورمان در بخش ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز با افتخار آفرینی در مسابقات ملی و بین المللی، موجب شور و نشاط در جامعه می شوند.

وی با بیان اینکه تأمین زیرساخت ها در حوزه ورزش یکی از مهمترین اولویت های دولت است، خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد هستیم که در ایام و مناسبت های مختلف، تأسیسات و زیرساخت های مختلف ورزشی در سراسر کشور و از جمله در استان هرمزگان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

استاندار هرمزگان بیان داشت: محیط ورزش محیطی سالم و جوانمردانه است و باید برای حضور هر چه بیشتر جوانان در عرصه ورزش، برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: تلاش می‌کنیم در نقاط مختلف استان هرمزگان فضای مناسبی را با تامین امکانات و زیرساخت ها برای ورزش فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: ورزشکاران به عنوان پایه و اساس حوزه ورزش نقش مهمی در راستای رسیدن به اهداف در این حوزه دارند و باید برای رسیدن به اهداف مطلوب در حوزه ورزش تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.