تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

مهدی دوستی ۲۹ درخواست مردم شریف رودان را در مرکز سامد پاسخ داد

  • کد خبر : 51167
  • 10 اسفند 1402 - 20:57
مهدی دوستی ۲۹ درخواست مردم شریف رودان را در مرکز سامد پاسخ داد

استاندار هرمزگان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری هرمزگان به تماس‌های تلفنی و درخواست‌های ۲۹ نفر از مردم شریف رودان رسیدگی کرد.

 به گزارش هرمزگان امروز به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، ظهر امروز مهدی دوستی با همراهی مدیرکل بازرسی استانداری، فرماندار و شهردار رودان  در مرکز ارتباطات مردمی استانداری هرمزگان حاضر شده و به درخواست‌ها و مطالبات تماس گیرندگان پاسخ داد.

در این برنامه ارتباط مردمی دو ساعته نماینده عالی دولت به درخواست‌های تلفنی ۲۹ نفر از تماس‌گیرندگان رسیدگی کرده و دستورات لازم را جهت تسهیل امور مطرح شده صادر کرد.

 امروز سوالات و درخواست‌هایی درخصوص مسکن ملی فرهنگیان، تسریع پروژه های آبرسانی روستاهای فاریاب و چیرم آباد و جغین، مشکلات روکش راه  و مسیرهای دسترسی روستایی، تسریع در نصب دکل برای رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در چند روستا، پروژه مسکن مهر معطل مانده معزآباد، تخصیص زمین پروژه تولیدی آبلیمو همچنین مشکلات صدور سند زمین های مسکونی شهر از سوی مردم شهرستان رودان مطرح و پاسخ داده شد.

استاندار هرمزگان، علاوه بر دیدارهای مردمی و پاسخگویی در حاشیه برنامه ها و مراسمات درخصوص برگزاری میز خدمت‌ با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تاکید دارد.

 حضور مستمر در مرکز سامد و پاسخگویی تلفنی به امور مردمی در برنامه کاری دوستی جایگاه ویژه ای دارد که احصاء دغدغه ها و مسائل به تفکیک شهرستان ها انجام و پیش بینی می شود حدود ۳ ارتباط تلفنی با مردم دیگر شهرستان ها از طریق مرکز سامد تا پایان سال انجام پذیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=51167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.