تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
0

مهدی خادمعلی، فرشته کوچکی، که در روز تولدش زندگی بخشید

  • کد خبر : 53986
  • 19 اردیبهشت 1403 - 13:03
مهدی خادمعلی، فرشته کوچکی، که در روز تولدش زندگی بخشید

به گزارش هرمزگان امروز ، رییس واحد اهدا عضو استان، از اهدا اعضاء یک کودک یکساله به بیماران نیازمند به عضو پیوندی خبر داد.

دکتر محمود حسین پور در این باره گفت: مهدی خادمعلی، در تاریخ ۱۴ اردیبهشت با مشکل تب و تشنج به بیمارستان خانم الانبیاء جاسک مراجعه و با توجه به وخامت حالش، بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان مبدا و اخد پذیرش برای وی، به بیمارستان کودکان بندرعباس منتقل میگردد. لازم به ذکر است، کودک از یک هفته قبل، علایمی شبهه به سرماخوردگی داشته و در نهایت با افزایش درجه حرارت بدنش، دچار تشنج میشود.

دکتر حسین پور در ادامه افزود: این جان آفرین کوچک، در بدو ورود به بیمارستان کودکان، در بخش مراقبت های ویژه بستری و تحت مراقبت های درمانی قرار میگیرد؛ اما متاسفانه به علت آسیب وارده به سلول های مغری، مرگ مغزی این فرشته کوچک در تاریخ ۱۵ اردیبهشت، توسط چهار پزشک معتمد وزارت بهداشت تایید و با رضایت خانواده خادمعلی مبنی بر اهدا عضو فرزند دلبندشان، کبد و دو کلیه این بزرگ مرد کوچک در سحرگاه، زاد روز تولدش، طی عمل هاروست برداشته و جهت پیوند، به قطب پیوند جنوب کشور در بیمارستان بوعلی شیراز فرستاده شد و اینگونه مهدی، بزرگ مرد جان آفرین، در روز تولدش در کالبد سه بیمار نیازمند به عضو پیوندی، دوباره متولد شد.

دکتر حسین پور ضمن عرض تسلیت  به خانواده خادمعلی، برای آنها آرزوی صبر نمود و از آنها به پاس انجام این کار خداپسندانه تقدیر کرد و از خدای متعال بهشت برین را برای این کودک از دست رفته مسئلت نمود.

لازم به ذکر است خانواده خادمعلی از هموطنان اهل شاهرود هستند که، در شهر جاسک، به شغل مقدس پاسداری از این مرز و بوم و در کسوت پلیس، اشتغال دارند.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.