تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

ملت ایران در ۹ دی بصیرت خود را به اثبات رساند

  • کد خبر : 13312
  • 10 دی 1398 - 11:35
ملت ایران در ۹ دی بصیرت خود را به اثبات رساند

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا با بیان اینکه نهم دی پایان فتنه ۸۸ بود اما پایان فتنه های دشمن نیست، گفت: ملت ایران در ۹ دی بصیرت خود را به اثبات رساند.

به گزارش هرمزگان امروز: حجت‌الاسلام و المسلمین ” سید علیرضا ادیانی ” در تجمع بزرگداشت حماسه ۹ دی بندرعباس با بیان اینکه دشمن از نظام و گفتمان انقلاب اسلامی ضربات سختی خورده است، افزود: امام راحل(ره) فرموند: « اگر ما را تحریم کنید بدانید که ما فرزند رمضانیم و اگر جنگ بر ما تحمیل کنید ما فرزندان محرم و عاشوراییم».

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه فتنه آبان ۹۸ نیز توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان و با همراهی نفوذی ها رقم خورده است، عنوان کرد: هیچ نظامی با تهدیدات بیرونی سرنگون نشده و مسئولان باید برای عبور از فتنه ها گوش به فرمان رهبری باشند.

وی با اشاره به اینکه نهم دی ماه پایان فتنه ۸۸ بود اما پایان فتنه های دشمنان نیست ادامه داد: اگر مسئولان اجرایی، قضائی و بخش های مختلف دچار اشتباه محاسباتی شوند و راه چاره را در تسلیم و سازش در برابر بیگانه و نشستن بر سر میز مذاکره بدانند موجب شکست نظام می شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: دستاوردهای حضور ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸‌؛اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه و فتنه‌ای را خنثی می‌سازند.

نماینده ولی فقیه در ناجا در ادامه با تجلیل از ملت آگاه، زمان شناس وحماسه‌آفرینان این روز بزرگ‌،عنوان کرد : حماسه ۹ دی تقویت انسجام، وحدت ملی و پیوند مجدد مردم و نظام اسلامی را رقم زد و با منزوی ساختن فتنه‌گران نشان داد انقلاب اسلامی‌ به رهبری ولی فقیه زمان و اتکا به ارزش های درونی قادر است به مانند ۸ سال دفاع مقدس،‌ پیچیده‌ترین بحران‌ها را مهار و با تبدیل آن به فرصت‌های تاریخی، اراده خود را به دشمنان تحمیل و آنان را از هوس خلق فتنه‌های جدید علیه ارزش‌ها و مقدسات دینی، انقلابی و ملی ‌برحذر دارد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.