تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
0

مشارکت ۳۱ میلیاردی مردم و خیران برای رفع مشکلات نیازمندان پارسیان

  • کد خبر : 53965
  • 18 اردیبهشت 1403 - 14:20
مشارکت ۳۱ میلیاردی مردم و خیران برای رفع مشکلات نیازمندان پارسیان

رییس اداره کمیته امداد پارسیان از مشارکت مردمی و کمک‌های خیران به میزان ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای حل مشکلات نیازمندان پارسیان خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، محمود مصلح گفت : مردم و خیرین همیشه با حمایت‌های مادی و معنوی یار و همراه کمیته امداد در راستای کمک به خانواده‌های ایتام نیازمند و اقشار آسیب پذیر هستند و همواره نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در مرتفع نمودن دغدغه‌ها، نیازهای ضروری و مشکلات اساسی این مددجویان داشته‌اند.
مصلح افزود : طی سال گذشته بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان کمک‌های خیران و نیکوکاران در زمینه‌های مختلف و متنوع، در حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد جمع آوری شده است که این میزان مشارکت مردم، نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۱۰۱ درصدی داشته است.
وی تصریح کرد : از مجموع کمک‌های جمع آوری شده مبلغ ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، مبلغ ۴۶ میلیون تومان صدقه، مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، مبلغ ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه‌ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی بوده است.
رئیس کمیته امداد پارسیان بیان کرد : هزینه کرد تمام مبالغ جمع آوری با کمک خیران در سرفصل‌های مختلفی از جمله معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به امر ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان، کمک به تهیه و تأمین لوازم ضروری برای نیازمندان و…. بوده است.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.