تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
3

مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد

  • کد خبر : 53580
  • 09 اردیبهشت 1403 - 10:57
مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد

استاندار هرمزگان با تاکید بر تفکیک میان فعالان اقتصادی واقعی و غیرواقعی گفت : مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد.

به گزارش صبح دریانیوز ، مهدی دوستی در جلسه وبیناری با فرمانداران که به محوریت حذف مجوزهای کاغذی برگزار شد ، اظهار داشت : در نظام بروکراتیک ارتباطات انسانی و کاغذ منشأ فساد هستند که با حذف آن‌ها و توسعه سامانه‌های الکترونیک گلایه مهم مردم از فساد نیز رفع می‌شود .
دوستی با تأکید بر لزوم شفاف سازی در تمام ابعاد تجاری، مالی و تخصیص یارانه‌های دولتی ، افزود : تاکید دارم نباید محدودیت‌ها باعث زیان فعالان واقعی حوزه بازار و اقتصاد شود و یکی از موارد ساماندهی شناسایی ایشان از طریق درگاه‌های الکترونیک است .
وی با اشاره به اینکه هرمزگان اولین استان ایجاد کننده واحد مبارزه با پول شویی در کشور بوده، گفت : سال گذشته با جدیت شفاف سازی را آغاز کرده‌ایم در حوزه‌های مختلف ، از انتقال پروانه‌های مالیاتی ، کارت‌های بازرگانی و حساب‌های بانکی مجهول تا بازپس‌گیری چندصد قطعه زمین واگذارشده برای انجام فعالیت اقتصادی که هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده بودند .
استاندار هرمزگان ضمن بررسی آخرین آمار ثبت نام صنوف مختلف در درگاه ملی مجوزها در تمام شهرستان‌های استان، اظهار داشت : فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی تکلیف دارند وقت بگذارند تا جایگزینی پروانه کسب الکترونیک به طور کامل انجام و تا فرصت ۲۵ اردیبهشت ماه همه اصناف شناسه یکتا دریافت کنند .
مهدی دوستی افزود : باید میان فعالین اقتصادی واقعی و غیر واقعی تفکیک ایجاد شود و حمایت‌ها بویژه در راستای تحقق شعار سال به فعالان واقعی اختصاص داده شود که این مسئله با ثبت نام صنوف در درگاه ملی مجوزها تسریع خواهد شد .
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.