تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
3

مسائل و مشکلات کارگران استان به موقع پیگیری و رفع شود

  • کد خبر : 4510
  • 04 تیر 1398 - 9:03
مسائل و مشکلات کارگران استان به موقع پیگیری و رفع شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مسائل و مشکلات جامعه بزرگ کارگری استان توسط دستگاه های اجرایی مسئول به موقع پیگیری و مرتفع شود تا شاهد بیکاری نیروهای کارگری در استان نباشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر عباس میرزاد در دیدار با سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به ماموریت این اداره کل در پیگیری و صیانت از حقوق کارگران، عنوان کرد: با توجه به تاکید و دستور دکتر همتی استاندار‌ محترم استان در خصوص حفظ اشتغال استان با برنامه ریزی مناسب از بیکاری نیروهای کارگری در واحد‌های تولیدی و صنعتی با توجه به شرایط خاص اقتصادی جلوگیری شود.
وی در همین رابطه گفت: واحد‌های تولیدی استان که به دلیل فشارهای اقتصادی دشمنان در معرض تعطیلی قرار دارند با اتخاذ تصمیمات مناسب و حمایت از این واحدها مشکلات آنها حل شود تا جلوی بیکاری نیروهای فعال در این واحدها گرفته شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به معضلات بیکاری در جامعه گفت: بیکاری عامل بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه است و باید با بسیج امکانات و مدیریت امور از بیکاری افراد شاغل در واحد‌های تولیدی و صنعتی بخاطر تبعات مخرب بیکاری جلوگیری بعمل آورد.
میرزاد با تاکید بر شفافیت در روند استخدام نیروی انسانی مورد نیاز در صنایع استان، خاطرنشان کرد: با توجه به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی مردم در خصوص روند جذب نیروی انسانی مورد نیاز در صنایع استان بر نحوه استخدام در این صنایع نظارت صورت پذیرد تا حقی از کسی به ویژه نیروهای بومی ضایع نگردد.
وی در همین رابطه گفت: صنایع مستقر در غرب بندرعباس در جذب نیروی کار مورد نیاز، جذب نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند تا مردم استان بیش از پیش از منافع صنایع این استان بهره مند گردند.
میرزاد اضافه کرد: واحدهای صنعتی هرمزگان باید افراد بومی را در اولویت جذب نیروی استخدامی خود قرار دهند تا هرمزگانی ها بتوانند از منافع این صنایع در استان بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.