تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
7
نازنین شیبانی:

مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر در استان هرمزگان راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 26174
  • 21 بهمن 1399 - 12:24
مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر در استان هرمزگان راه‌اندازی می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر در هرمزگان برای ارتقاء سطح مدیریتی ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش هرمزگان امروز، نازنین شیبانی در نشست راه اندازی مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر استان هرمزگان، ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حفظ و تداوم انقلاب اسلامى مدیون فداکاری و ایثار شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده های آنها است.

وی با اشاره به توجه ویژه استاندار هرمزگان به ایثارگران، عنوان کرد: در برخی از دستگاه‌های اجرایی فرزند شهدا و ایثارگران با مدرک و مدارج عالی داریم که درجهت توانمندسازی آنان باید برنامه ریزی هدفمند انجام شود.

شیبانی افزود: هدف از راه اندازی مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر استان هرمزگان، دیده شدن توانمندی ها و ظرفیت های جامعه ایثارگری در دستگاه های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه در جهت تشکیل یک انجمن در ساختار اداری برای ارتقای سطح مدیریتی ایثارگران در دستگاه‌های دولتی شکل گرفته تا بتوانیم با تشکیل این انجمن بسیاری از مشکلات و گره‌های موجود در ساختار اداری برای ایثارگران را به دست خود آنان باز کنیم.

مرکز توانمند سازی نمایندگان و مدیران ایثارگر یک سازمان ملی مردم نهاد است که در موضوعات اجتماعی با رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در راستای آرمان های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری، به منظور تحقق بخشیدن اهداف گام دوم انقلاب اسلامى با استعانت از خداوند متعال و حضور جمعی از نمایندگان ایثارگر ، مدیران ارشد نظام و ایثارگران نخبه راه اندازی شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.