تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
3
دکتر علی رئوعی:

مردمداری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی او را جادوانه کرد/ضرورت توسعه امکانات ورزشی در مناطق روستایی هرمزگان/لزوم تقویت زیرساخت های ورزشی ویژه بانوان

  • کد خبر : 24994
  • 21 دی 1399 - 11:02
مردمداری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی او را جادوانه کرد/ضرورت توسعه امکانات ورزشی در مناطق روستایی هرمزگان/لزوم تقویت زیرساخت های ورزشی ویژه بانوان
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر رعایت اصل مردمداری از سوی آحاد خدمتگزاران، گفت: مردمداری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام وی را برای همیشه جاودانه کرد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر علی رئوعی در اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی “مرد میدان” در سالن فجر مجموعه ورزشی تختی بندرعباس با اشاره به جایگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: مردمداری، فروتنی و تواضع سردار دلها او را برای همیشه محبوب مردم و جاودانه کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با قدردانی از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی مرد میدان، تصریح کرد: برگزاری جشنواره ها و برنامه های ورزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای ایجاد فضای نشاط و شادابی در جامعه لازم و ضروری است و تحقق این مهم نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

رئوفی خاطرنشان کرد: بخش مهمی از جمعیت استان متعلق به بانوان جامعه است که ضروریست زیرساخت های تفریح و ورزش سالم این قشر که نقش مهمی در تقویت بنیان خانواده دارند مهیا شود.

وی با تاکید بر گسترش امکانات ورزشی در مناطق روستایی استان، تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش مهمی از جمعیت هرمزگان در مناطق روستایی ساکن است، باید زیرساخت های ورزشی در این مناطق برای بهره مندی جوانان مناطق روستایی از امکانات ورزشی توسعه پیدا کند تا شرایط تفریح سالم برای جوانان روستایی فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: ورزشکاران همانند هنرمندان در بین مردم از محبوبیت برخوردار هستند و نباید محبوبیت این قشر با کم توجهی مورد خدشه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.