تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان با فرزندان ایثار گروشاغل در این اداره کل دیدار کرد

  • کد خبر : 52137
  • 23 اسفند 1402 - 21:55
مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان با فرزندان ایثار گروشاغل در این اداره کل دیدار کرد

مسیحی تازیانی فرزندان شهدا وایثار گر خود جلوگرراه شهیدان وشاخص های انقلاب هستند

به گزارش اداره روابط عمومی واموررسانه حفاظت محیط زیست هرمزگان ، به مناسبت بیست ودوم اسفندماه سالروز گرامیداشت مقام شامخ شهدا با فرزندان شهدا وایثارگر شاغل دراین اداره کل دیدار کرد . 
در این دیدار وی ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت روز شهدا افزود: بی شک جالی خالی شهیدان در جامعه ما احساس می گردد و شما عزیران فقدان پدردان خودرا در محیط خانواده  بیشتر درک می نمایید .  این روز بهانه است که در جمع خودمانی گرد هم آمده ویاد و مقام شامخ این عزیران را گرامی بداریم وبار دیگر با سره وروش ها آنها عهد ومیثاق ببندیم که همواره راه تان را ادامه خواهیم داد. . این اداره کل همواره در تلاش بوده است که در کلیه مناسبت های زیست محیطی همواره آیین تجلیل از خانواده معزز شهدا را داشته باشد و این مهم طی چندین سالی متوالی درحال انجام است .
اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان از جمله اداراتی می باشد که بیشترین جمعیت فرزندان شاغل وشهدا را  در خود جای داده است که بسی باعث افتخار و از سوی دیگر وزین بودن این مسئولیت را تداعی می نماید  . شما خانواده های معزز شهدا همواره دومولفه مهم یکی حفظ حرمت خانواده شهید و دوم داشتن شاخص های لازم که همان شاخص های انقلاب اسلامی است راجلوگره می نمایید که خود باعث ترسیم یک الگوی سازنده و ادامه دهنده راه شهیدان می باشد ، ازاین رو این ادراه کل می بایست پرچمداروالگوساز این شاخص ها باشد .
وی ادامه داد: 
در دومین سفر ریاست جمهور وحضور معاون  رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به استان هرمزگان ، شاهد اقدام پستندیده و زیبا از ایشان  در افتتاحیه پروژه های زیست محیطی وحضور فرزندان شهدا در آیین افتتاحیه این پروژه ها بود که می بایست ضمن الگو سازی ازاین اقدام آنراتداوم بخشیم .
درسازمان ونهادهای دولتی مردم همیشه ولی نعمت ما هستند ، وقتی ارباب رجوع برای اقدامی به اداره ما مراجعه می کند،  همین که بداند  کارمند مقابل او یک فرزندشهید و یا ایثار گر می باشد ، بی شک متوجه شکوه و جلوگر بودن شاخصهای انقلابی درانجام وروند کاری خود می گردد. پس می بایست در ایجاد آثار ظاهری وباطنی  شاخص ها همگی در تلاش باشیم .        

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=52137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.