تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
7

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان پاسخگوی جامعه هدف از طریق سامانه سامد

  • کد خبر : 18705
  • 27 خرداد 1399 - 13:04
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان پاسخگوی جامعه هدف از طریق سامانه سامد
هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در مرکز سامد از طریق تلفن 111 پاسخگوی سوالات ودرخواست های مردمی خواهد بود.

به گزارش هرمزگان امروز: هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور در مرکز سامانه سامد در محل استانداری به سوالات و درخواست‌های تلفنی مردم درباره موضوعات اشتغال و کارآفرینی، روابط کار و مشاغل سخت و زیان آور، بیمه بیکاری، حقوق و دستمزد، امور تعاون و تعاونی ها،یارانه ها و کمک های معیشتی دولت و سایر موارد مرتبط با حوزه این اداره کل و جامعه کار و تلاش در استان پاسخ داد.

ارتباط از طریق سامانه سامد بمنظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم با هدف عدالت محوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم بعنوان یکی از خدمات بسیار ارزنده دولت انجام می‌شود

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18705
  • منبع : روابط عمومی سازمان اداره کل تعاون .کارو رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.