تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

  • کد خبر : 53121
  • 29 فروردین 1403 - 22:58
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

رحیم سرهنگی و هیات همراه بعد از ظهر چهارشنبه ۲۹ فروردین با حضور در پایگاه هوایی با سرهنگ جواد خسروانی فرمانده پایگاه پدافند هوایی جزیره کیش دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت تدابیر و منویات فرماندهی مقام معظم رهبری، روز به روز مقتدرتر، فعال‌تر و منسجم‌تر از همیشه مأموریت‌های خود را به انجام می‌رساند.

وی با ارج نهادن به زحمات بی دریغ و مسئولانه نیروهای متعهد و سخت کوش پدافند هوایی جزیره کیش که مخلصانه در دفاع از این خطه از کشورمان می کوشند؛ افزود: به مدد همت و تعهد متخصصان و دانشمندان داخلی دستاوردهای عظیم و گرانبهایی در عرصه توانمندی‌های نوین نظامی و دفاعی بدست آمده است.

سرهنگی ادامه داد: حضور ارتش در حفظ و حراست از مرز‌های کشورمان و خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم جامعه و یاری رسانی آنان در حوادث و اتفاقات ناگوار در کنار سایر نیرو‌های مسلح، مایه اطمینان و آرامش خاطر مردم شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش ارتش در رقم خوردن افتخار بزرگ در عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت و روحیه نشاط را در میان مردم تقویت کرد.

سرهنگ جواد خسروانی فرمانده پایگاه پدافند هوایی با تقدیر از حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه در پایگاه هوایی و با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش دارای نیروهای متخصص، آموزش دیده و برخوردار از اطلاعات نظامی، فناوری‌ها و نوآوری‌های است که در خدمت دفاع از ایران اسلامی است. 

وی با تبریک اقدام تاریخی نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ارتش در کنار سپاه و با همکاری وزارت دفاع حماسه ای آفریدند که اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان به اثبات رساند.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی کیش با بیان این که با حماسه و قدرت‌نمایی بزرگ نیرو‌های مسلح کشورمان، ضربه بسیار سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد شد؛ تاکید کرد: امروز بازدارندگی کشور به حدی است که به کوچکترین تهدیدات نظامی پاسخ می دهد و عملیات اخیر تحقق وعده‌ای دقیق و صادق بود که همه به آن اعتراف دارند.

گفتنی است در این دیدار علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان، مهدی قاسمیان مشاور و مدیرکل حراست، مهدی خانعلی زاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، محمد عبدالهی دستیار ویژه و رئیس دفتر مدیرعامل این سازمان و ابراهیم فرجادی رئیس اداره امور ایثارگران و ارتباطات مردمی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.