تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
3

مخالفان و دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

  • کد خبر : 50711
  • 03 اسفند 1402 - 12:57
مخالفان و دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

استاندار هرمزگان گفت: مخالفان حضورحداکثری مردم درانتخابات پیش‌رو باایجاد ده‌ها شبکه و رسانه و هزاران ساعت تولیدمحتوا و با تمام توان به دنبال کاهش میزان حضورمردم درانتخابات هستنداما سوال این است اگر حضور مردم اهمیتی نداردچرا این بنگاه‌های رسانه‌ای و جبهه دشمن با تمام توان به دنبال کاهش مشارکت هستند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی عصر چهارشنبه ۲ اسفندماه در همایش مدیریت محلی و مشارکت سیاسی و در جمع دهیاران و بخشداران استان اظهار داشت: حضور مردم در میدان انتخابات بسیار حائز اهمیت است و بر همین مبنا مشارکت حداکثری مد نظر است.

وی افزود: انتخابات و مشارکت در انتخابات همواره موافقان و مخالفان زیادی داشته و باید با بصیرت به این مسئله نگاه شود، باید بدانیم چه افرادی و با چه انگیزه‌ای مخالف حضور مردم در صحنه انتخابات هستند تا در مرحله بعد بتوانیم تصمیم بهتری بگیریم.

استاندار هرمزگان گفت: مخالفان حضور مردم در انتخابات اجتماع دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله منافقان، تجزیه طلبان و خانواده فراری پهلوی که دارایی ملت را به یغما برده‌اند، هستند که تکلیف و سابقه آنان کاملا مشخص است. 

وی تصریح کرد: حفظ جمهوری اسلامی ایران که برای آن خون‌ ده ها هزار شهید از بهترین فرزندان این سرزمین ریخته شده بسیار مهم است، در سیره امامین انقلاب مبحث انتخابات و مشارکت حداکثری، جمهوریت و اسلامیت نظام وابسته به رای و مشارکت و انتخاب مردم است.

دوستی گفت: مخالفان با ایجاد ده‌ها شبکه و رسانه و هزاران ساعت تولید محتوا و با تمام توان به دنبال کاهش میزان حضور مردم در انتخابات هستند اما سوال این است اگر حضور مردم اهمیتی ندارد چرا این بنگاه‌های رسانه‌ای و جبهه دشمن با تمام توان به دنبال کاهش مشارکت مردم هستند.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات در تمام ابعاد حائز اهمیت است به ویژه در حوزه خارجی که اکثر کشورهای همسایه ما دارای تنش و درگیری هستند و ایران اسلامی در آرامش و امنیت قرار دارد، مشارکت حداکثری هم به عرصه میدان و هم به عرصه دیپلماسی کمک می کند با دستان بازتر برای استحکام کشور تلاش کنند.

استاندار هرمزگان گفت: مشارکت در انتخابات صرفا یک حق نیست بلکه یک وظیفه است که به واسطه آن افراد اصلح برای قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین انتخاب و به کشور خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به واسطه حضور همیشگی مردم در تمام مراحل جلو رفته و به درختی تنومند تبدیل شده و برای ادامه موفقیت‌ها نیازمند حضور و همراهی مردم است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=50711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.