تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
2

محتوای کتابهای درسی برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت نیازمند بازنگری است

  • کد خبر : 48021
  • 27 دی 1402 - 0:26
محتوای کتابهای درسی برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت نیازمند بازنگری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: محتوای کتاب های درسی دانش آموزان برای تحقق اهداف تعلیم نیازمند بازنگری است.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان؛احسان کامرانی شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تعلیم و تربیت استان با حضور حجت الاسلام فدایی و هیات همراه از ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و تشکل های مردمی فعال در این حوزه با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت، عنوان کرد: توجه به امر تعلیم و تربیت  در جامعه به صورت هدفمند بسیاری از آسیب ها را در این بخش کاهش خواهد داد.

وی در همین خصوص، تصریح کرد: موضوع مهم تعلیم و تربیت نیازمند توجه در خانواده، جامعه، مهد کودک ها، آموزش و پرورش و دانشگاه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت با تربیت آینده سازان جامعه در ارتباط است و این مهم بیانگر جایگاه تعلیم و تربیت است.

کامرانی با بیان اینکه محتوای کتاب های درسی به ویژه در آموزش و پرورش نیازمند بازنگری جدی است، افزود:تعلیم و تربیت در کشور مورد غفلت واقع شده است که پیامدهای مخرب بسیاری داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با محتوای فعلی دروس در تربیت انسان های تراز انقلاب اسلامی و در نهایت تمدن سازی  فاصله دارد.

وی در همین خصوص، افزود: تعلیم و تربیت با موضوع مهم تربیت افراد متعهد و متخصص در بخش های مختلف مرتبط است ولی بسیاری از محتواهای که دانش آموزان با آن آموزش می بینند خروجی چندانی نداشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع  تعلیم و تربیت کلیه دلسوزان و نخبگان حوزی و دانشگاهی برای پربار شدن این بخش ورود کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=48021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.