تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
2

مجلس قوی با مشارکت قوی حاصل می شود

  • کد خبر : 48451
  • 04 بهمن 1402 - 12:27
مجلس قوی با مشارکت قوی حاصل می شود

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در گردهمایی هیات بازرسی انتخابات استان و هیات های بازرسی انتخابات شهرستان ها به شکل گیری مجلس قوی در گروی مشارکت قوی در بهمن ماه سال جاری، اشاره کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی صبح سه شنبه در حاشیه گردهمایی هیات بازرسی انتخابات استان و هیات‌های بازرسی انتخابات شهرستان‌ها با تاکید بر اینکه شکل گیری مجلس قوی در گروی مشارکت قوی است، اظهار کرد: مردم در رأس نظام جمهوری اسلامی هستند و برای داشتن مجلس قوی باید مشارکت قوی و همه جانبه مردم را داشت زیرا مجلس قوی شایسته ایران قوی است.

وی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت ها جهت برگزاری انتخابات پیش روی و بالابردن مشارکت مردم استفاده کنیم زیرا انتخاباتی که در یازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود اولین انتخاباتی است که بعد از بیماری کرونا و اغتشاشات سال گذشته، برگزار خواهد شد و این خود می طلبد که بیش از پیش، تمام تلاش و توان خود را در زمینه مشارکت در انتخابات، به کار ببریم.

کامرانی افزود: تجربه و تاریخ نشان داده که مردم در صحنه های حساس و سرنوشت ساز کشورشان و به خصوص انتخابات، همیشه جلو و پیشگام بوده اند و این وظیفه ما مسئولین است که زیر ساخت و مقدمات برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی، مشارکتی، سالم و با امنیت را برگزار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: کاندیدهای انتخاباتی می توانند از طریق صداوسیما و استفاده از ظرفیت های دولتی که باید به صورت عادلانه در اختیار آنان قرار گیرد به گزارشی از عملکرد و برنامه های کاری خویش بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی وامورحقوقی استانداری و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان نیز به عدالت انتخاباتی اشاره و تصریح کرد: عوامل اجرایی در ایام تبلیغات قانونی و مجاز به خصوص روز برگزاری انتخابات، حق ندارند له یاعلیه کاندیدای خاص فعالیت تبلیغی داشته باشند چرا که رسالت قانونی ما ناظر به رصد، پیشگیری و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی و رعایت اصل امانت داری و پایبندی به مر قانون وصیانت از آرای مردم است و رفتار عوامل اجرایی نظارتی وبازرسان نباید جهت دار و شائبه جانبداری از نامزد خاص را درپی داشته باشد تا انتخابات سالم قانونی و در عین حال بامشارکت حداکثری همراه بارقابت سالم تحقق یابد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان افزود: خوشبختانه با درایت استاندار بین هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی تعامل مطلوبی در راستای برگزاری فرآیندهای انتخابات شکل گرفته و جلسات تعاملی توجیهی آموزشی ویژه نامزدهای احراز صلاحیت شده وعوامل دخیل در امر انتخابات بصورت مشترک تاکنون در هر سه مرکز حوزه انتخابیه برگزار شده که نتایج خوبی را درپی داشته است.

وی اضافه کرد: سرنوشت آینده کشور در گروی انتخابات پیش رو بوده و نقش آفرینی افراد تاثیرگذار در جلب مشارکت قوی مورد انتظاراست و همه ما مکلفیم از همه ظرفیت ها و فرصت‌ها برای تحقق عینی راهبردهای چهارگانه مدنظر مقام معظم رهبری یعنی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت استفاده نموده که به حمدالله تاکنون در این راستا تدابیر و تمهیدات خوبی اتخاذ شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=48451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.