تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
3

لزوم ثبت اطلاعات کلیه انبارهای استان هرمزگان در سامانه جامع

  • کد خبر : 23489
  • 18 آذر 1399 - 11:04
لزوم ثبت اطلاعات کلیه انبارهای استان هرمزگان در سامانه جامع
معاون نظارت ،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت:کلیه انبار ها و مراکز نگهداری کالا می بایست در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا اطلاعات خود را ثبت کنند.

به گزارش هرمزگان امروز عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت : کلیه انباردارانی که در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا ثبت نام کرده اند موظفند با مراجعه و ورود به سامانه اینترنتی www.nwms.ir نسبت به ثبت اطلاعات ورود و خروج کالاهای خود بطور مستمر اقدام کنند.

پیروی منش ضمن تاکید بر شناسنامه دار شدن انبارها گفت: با توجه به مواد ۱۳و۶و۵ قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز، وزارت صمت موظف به راه اندازی سامانه جامع انبارها جهت رهگیری کالاهای وارداتی و تولیدی از مبدأ تا مصرف کننده نهایی گردیده ، که با توجه به راه اندازی سامانه مذکور کلیه واحدهای انبار،سردخانه ، عمده فروشی، وارد کننده و تولید کننده، موظف به ثبت اطلاعات واحد خود در این سامانه می باشند.

پیروی منش افزود: لیست بیش از ۶۰۰قلم کالاهای مشمول در سامانه بار گذاری شده است لذا واحدهایی که کالاهای یاده شده را در بنگاه نگهداری می نمایند می بایست نسبت به ثبت و رسید و حواله (ورود و خروجی ) کالاهای موجود اقدام نمایند.

وی گفت: پرونده تخلف آن دسته از مالکان و بهره برداران واحدهای نگهداری اعم از سردخانه ها، انبار های عمومی ، معادن ، انباراختصاصی اصناف ، تولیدی ها ، کشاورزی و غیره که اقدام به ثبت واحدیا موجود کالا و رسید حواله در سامانه فوق ننمایند به مراجع تعزیراتی جهت رسیدیگی منعکس می شوند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.