تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
2

لزوم تقویت زیرساخت های شهرستان ابوموسی

  • کد خبر : 9348
  • 02 مهر 1398 - 10:13
لزوم تقویت زیرساخت های شهرستان ابوموسی

روند توسعه شهرستان ابوموسی با تقویت زیرساحت ها در این شهرستان سرعت خواهد گرفت.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در نشست توسعه شهرستان ابوموسی با اشاره به اهمیت این شهرستان، عنوان کرد: ابوموسی شهرستانی استراتژیک است که رفع موانع پیش روی توسعه این شهرستان برای استان و کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی در زمینه ایجاد و استقرار زیرساخت ها در شهرستان ابوموسی در حوزه های آب ، برق ، ترابری ، شیلات ، بهداشت و درمان صورت پذیرفته است که نیازمند تقویت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور بازدید های میدانی بسیار خوبی از جزایر استان به ویژه شهرستان ابوموسی داشت که با نتایج خوبی برای این جزایر به همراه بود.

حیدری در همین رابطه تصریح کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط تحقق کامل مصوبات سفر وزیر محترم کشور به جزایر استان به ویژه شهرستان ابوموسی را با حساسیت دنبال نمایند و گزارش اقدامات حود از ابتدا تاکنون در این رابطه گزارش نمایند.

وی گفت: با توجه به اهمیت شهرستان ابوموسی اقدامات بسیار خوبی برای رشد و توسعه این شهرستان در حال انجام است که زمینه ساز تحول این شهرستان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور قتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط در روند توسعه شهرستان ابوموسی برنامه های پیشنهادی و عملیاتی خود را در زمینه توسعه این شهرستان ارائه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.