تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
6
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

لزوم تسریع در صدور مجوزهای لازم برای طرح های سرمایه گذاری

  • کد خبر : 24209
  • 03 دی 1399 - 11:33
لزوم تسریع در صدور مجوزهای لازم برای طرح های سرمایه گذاری
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بر لزوم تسریع در صدور مجوزهای لازم برای طرح های سرمایه گذاری، تاکید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تسریع در صدور مجوزهای لازم برای طرح های سرمایه گذاری، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط با پیگیری مستمر در سطح ملی روند صدور مجوزهای سرمایه گذاری برای واحدهای فعال در حوزه بهداشت و درمان را سرعت بخشند.

وی در همین رابطه افزود: تاخیر در صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاران در بخش های مختلف باعث از دست رفتن فرصت های شغلی و ظرفیت های تولید و اشتغال می شود که باید از آن پیشگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: موانع پیش روی تامین خوراک واحدهای صنعتی فعال در زمینه تولید فرآورده های نفتی با هدف جلوگیری از خام فروشی مرتفع شود.

حیدری در همین رابطه گفت: ایجاد ارزش افزوده از محل تولید فرآورده های نفتی نقش بسزایی در افزایش صادرات و ایجاد فرصت های جدید شغلی برای استان در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با به ثمر نشستن سرمایه گذاری ها در بخش صنعت واحدهای جدید صنعتی در آینده نزدیک با ظرفیت اشتغال مناسب وارد چرخه تولید استان می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: سرعت عمل در اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان توسط دستگاه های اجرایی و بانک ها بسیاری از مشکلات حوزه تولید را مرتفع و شرایط رونق را در واحدهای تولیدی مهیا می کند.

در این نشست مسائل و مشکلات ۱۰ واحد تولیدی استان در حوزه های تامین مواد اولیه، تامین سرمایه درگردش، تامین اجتماعی، مالیاتی، تسهیلات بانکی و صدور مجوزهای قانونی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط، بانک ها و صاحبان واحدهای تولیدی بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها با استفاده از ظرفیت های قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اتخاذ شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.