تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
4

لزوم تسریع در روند ساخت مدارس جدید با مشارکت بنگاه های اقتصادی

  • کد خبر : 5933
  • 02 مرداد 1398 - 9:26
لزوم تسریع در روند ساخت مدارس جدید با مشارکت بنگاه های اقتصادی

استاندار هرمزگان گفت: در فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی باید اقدامات لازم جهت تجهیز و آماده سازی مدارس در هرمزگان انجام شود.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به بهبود معدل نمرات دانش آموزان دوره متوسطه دوم استان هرمزگان در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ عنوان کرد: ارتقای سطح معدل نمرات دانش آموزان استان هرمزگان نسبت به کل کشور، نشان دهنده برنامه ریزی خوب، توجه معلمان، تلاش دانش آموزان و همراهی و همکاری مناسب والدین است.
وی ادامه داد: باید تجزیه و تحلیل مناسبی از عملکرد سال تحصیلی گذشته در هرمزگان داشته باشیم و ضمن آسیب شناسی، با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، بتوانیم در سال تحصیلی جدید عملکرد بهتری داشته باشیم.
استاندار هرمزگان افزود: در فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی باید اقدامات لازم جهت تجهیز و آماده سازی مدارس در هرمزگان انجام شود.
همتی با اشاره به طرح ساخت مدارس جدید با استفاده از ظرفیت و مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم روند این کار تسریع شود و این ظرفیت خوب به شکل مناسبی مورد استفاده قرار گیرد.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی همکاری مناسبی با آموزش و پرورش در راستای آغاز سال تحصیلی جدید داشته باشند.
وی گفت: همچنین برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تا پایان فصل تابستان با کیفیت بهتری اجرایی شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.