تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
4

لزوم برخورد با فعالیت‌های سازمان‌یافته غیر اخلاقی

  • کد خبر : 11481
  • 22 آبان 1398 - 10:50
لزوم برخورد با فعالیت‌های سازمان‌یافته غیر اخلاقی

تمام مسئولیت ناهنجاری های اخلاقی در جامعه به عهده ناجا نیست و همه دستگاه های فرهنگی مسئول هستند اما آنجایی که احساس می شود فعالیت های سازمان یافته برای ایجاد ناهنجاری های اخلاقی انجام می شود باید برخورد شود .

به گزارش هرمزگان امروز: صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین “محمد عبادی زاده” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهارداشت: امروز ماموریت ناجا در گام دوم انقلاب اسلامی ماموریت ویژه ای است زیرا در ۴۰ ساله دوم باید شتاب حرکت مان افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: احیای تمدن نوین اسلامی چشم انداز بسیار مهمی است و بخشی از پایه های این تمدن سازی با دستان ماموران نیروی انتظامی انجام می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: خروجی زحمات ناجا شکل گرفتن اخلاق، امنیت و نظم در جامعه است و ماموریت گام دوم انقلاب اسلامی نیز در حوزه نرم افزار مربوط به نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: ما برای تحقق حوزه سخت افزار تمدن اسلامی نیازمند اندیشه تمدن ساز هستیم که باید توسط نخبگان و فرهیختگان تبیین و در جامعه گسترس یابد.

وی اضافه کرد: قطعا هر مقدار بتوانیم نقش خود را در تغییر افکار جامعه به سمت تفکر تمدن ساز بیشتر ایفا کنیم کار شما در ناجا آسان تر خواهد شد.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: استان هرمزگان با دارا بودن بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر ساحل آبی یکی از دالان های ورود قاچاق است و طبیعتا نقش نیروی انتظامی در آن بی بدیل است.

عبادی گفت: ما زحمات سردار ملکی را فراموش نمی کنیم و در فصل جدید با زحمات سردار جعفری که با کوله باری از تجربه به میدان آمده اند شتاب بیشتری در مبارزه با قاچاقچیان پیدا خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم دشمن با تمام توان به میدان آمده است که اخلاق در جامعه را تهدید کند و قطعا ناجا با اقتدار می تواند جلوی فعالیت های سازمان یافته در این حوزه را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تمام مسئولیت ناهنجاری های اخلاقی در جامعه به عهده ناجا نیست و همه دستگاه های فرهنگی مسئول هستند اما آنجایی که احساس می شود فعالیت های سازمان یافته برای ایجاد ناهنجاری های اخلاقی انجام می شود باید برخورد شود و اجازه داده نشود کسانی با اهداف مغرضانه استان هرمزگان و به ویژه جزایر را به آلودگی اخلاقی بکشانند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.