تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
3

لزوم انعکاس اخبار امیدبخش توسط صدا و سیما

  • کد خبر : 11455
  • 22 آبان 1398 - 9:52
لزوم انعکاس اخبار امیدبخش توسط صدا و سیما

آموزش مستمر یکی از نیازهای هر جامعه است و با توجه به اینکه صدا و سیما به منزله یک دانشگاه عمومی محسوب می‌شود، می‌تواند نقش مهمی در راستای ارائه آموزش به جامعه داشته باشد.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در نشست صمیمی با کارکنان حوزه معاونت خبر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، عنوان کرد: ایجاد و راه اندازی شبکه های رادیویی و تلویزیونی در همه استان‌های کشور و توانمندسازی نیروی انسانی مجموعه صدا و سیما در سطح استان‌ها از اقدامات خوب و قابل توجهی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان صدا و سیما صورت گرفت.

وی خواستار توجه ویژه به مقوله آموزش عمومی در برنامه های صدا و سیمای مرکز خلیج فارس شد و افزود: آموزش مستمر یکی از نیازهای هر جامعه است و با توجه به اینکه صدا و سیما به منزله یک دانشگاه عمومی محسوب می‌شود، می‌تواند نقش مهمی در راستای ارائه آموزش به جامعه داشته باشد.

استاندار هرمزگان افزود: بخش های مختلف صدا و سیمای استان باید در تولید برنامه‌های خود به محتوای آموزشی آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

همتی در ادامه بر لزوم تلاش در راستای انعکاس خبرهای امیدبخش و امیدآفرین در سطح جامعه از سوی صدا و سیما تاکید کرد و بیان داشت: یکی از اقدامات مهمی که باید همواره در دستور کار مجموعه صدا و سیما باشد، امیدآفرینی است و حوزه خبر در این راستا مسئولیت بسیار مهمی با تولید و پخش گزارش ها و اخبار امیدبخش بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: کارها و اقدامات بزرگی که در کشور صورت گرفته باید از ابعاد مختلف به اطلاع مردم برسد و در این راستا صدا و سیما با تولید گزارش های خبری می تواند نقش ویژه‌ای در اطلاع رسانی اقدامات بزرگ ایفا کند.

استاندار هرمزگان هر منطقه از این استان را دارای ظرفیت های متعدد دانست و اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس باید تلاش کند تا این ظرفیت‌ها در سطح وسیع معرفی شوند.

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق هدف جذب ۱۰ میلیون گردشگر در هرمزگان باید جاذبه های گردشگری این استان به خوبی از طریق صدا و سیما نشان داده شده و منعکس شود.

همتی اضافه کرد: همچنین با توجه به انجام فعالیت های بزرگ تولیدی و تجاری و شیلاتی در هرمزگان نیاز است این ظرفیت ها با تولید برنامه ها و گزارش های خبری به اطلاع مردم برسد.

وی با قدردانی از تلاش های تمامی کارکنان مجموعه صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، بیان داشت: اقدامات بسیار ارزنده ای در مجموعه صدا و سیمای استان انجام شده و در حال انجام است که باید از تمامی تلاشگران در این عرصه تشکر و قدردانی نمایم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.