تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
3

لزوم انسجام بخشی دستگاه های اجرایی به منظور برگزاری مطلوب انتخابات

  • کد خبر : 10929
  • 04 آبان 1398 - 10:37
لزوم انسجام بخشی دستگاه های اجرایی به منظور برگزاری مطلوب انتخابات

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان بر لزوم انسجام بخشی دستگاه های اجرایی به منظور ایجاد هماهنگی و همکاری در برگزاری مطلوب انتخابات تاکید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: نازنین شیبانی در چهارمین جلسه با اعضای کمیته مالی و پشتیبانی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با اشاره به برگزاری انتخابات در اواخر امسال، گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط جهت حضور حداکثری آحاد مردم در این عرصه سرنوشت ساز با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و ایجاد همدلی در این زمینه امکان پذیر است و برای تحقق آن باید بر اساس یک برنامه ریزی منسجم اقدامات لازم انجام شود.

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان انتخابات را نماد مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری ایران دانست و اضافه کرد: برگزاری انتخابات متعدد طی سال های اخیر نشان می دهد این دستاورد مهم انقلاب اسلامی با اراده ملت تحقق و تحکیم یافته و زمینه تاثیرگذاری مردم در سرنوشت و آینده کشور فراهم شده است.

وی از جمهوریت و اسلامیت به عنوان دو رکن اساسی و مهم انقلاب اسلامی ملت ایران یاد کرد و بیان داشت: این موضوع نشان می دهد نظام مردم سالاری در ایران علاوه بر ریشه داشتن در ارزش های دینی، به آرای مردم و نقش موثر و تعیین کننده آنان متکی است.

وی بر لزوم انسجام بخشی دستگاه های اجرایی به منظور ایجاد هماهنگی و همکاری در برگزاری مطلوب انتخابات تاکید کرد.

وی مهمترین مصوبات این جلسه را خرید تجهیزات و اقلام مورد نیاز ستاد انتخابات استان و در حوزه تامین و پشتیبانی ملزومات اداری و وسایل نقلیه و … پیش بینی راهکارهای مناسب جهت استفاده مساوی از امکانات از طریق دستگاه های اجرایی استان اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.