تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
1

لزوم افزایش ظرفیت تولید کارخاجات آرد در هرمزگان

  • کد خبر : 9740
  • 07 مهر 1398 - 12:03
لزوم افزایش ظرفیت تولید کارخاجات آرد در هرمزگان

دستگاه های اجرایی ذیربط زمینه رونق فعالیت کارخانجات تولید در آرد استان را با افزایش ظرفیت تولید این واحد ها، مهیا سازند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات کارخانه جات تولید آرد استان با اشاره به اهمیت فعالیت کارخانجات تولید آرد، عنوان کرد؛کاخانجات تولید آرد با تولید محصول سالم و با کیفیت نقش بسزایی در سبد غذایی خانواده ها دارند و این واحدها تولید محصول سالم و کیفیت را با جدیت هرچه بیشتر دنبال کنند.

وی با اشاره به دغدغه های صاحبان کارخانه جات تولید آرد استان برای افزایش ظرفیت تولید، تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید کارخانه جات تولید آرد استان می توانند در افزایش ظرفیت های اشتغالزایی و هم افزایش درآمد این واحدها موثر باشد که با ارائه راهکارهای مناسب باید زمینه افزایش ظرفیت تولید این کارخانجات فراهم گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه شرکت غله استان راهکارهای عملی برای افزایش ظرفیت تولید کارخانجات استان مهیا کنند.

حیدری اظهار داشت: ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با آرد یکی از راهکارهای است که می تواند به افزایش ظرفیت تولید این کارخانجات و افزایش سود دهی آنها کمک کند.

وی تصریح کرد: برای حمایت از کارخانجات تولید آرد استان برای بروز رسانی تجهیزات و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز با اعطاء تسهیلات ارزان قیمت حمایت می گردد و به دفتر امور اقتصادی استانداری و سازمان صمت استان ماموریت داده شده است این مهم را پیگیری و به سرانجام برسانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر تشدید نظارت ها برای عرضه نان با کیفیت توسط نانوایی های سطح استان، خاطرنشان کرد: نباید کیفیت نان فدای زیبایی و شفافیت آن شود و باید بر سبوسی که در نانوایی استان در فرایند تولید نان مصرف می گردد از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان نظارت دقیقی صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.