تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
4

لزوم استفاده از نیروهای توانمند در بخشداری ها

  • کد خبر : 11449
  • 22 آبان 1398 - 9:44
لزوم استفاده از نیروهای توانمند در بخشداری ها

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ساماندهی نیروی انسانی در بخشداری ها را از اولویت های این حوزه اعلام کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: نازنین شیبانی که با همراهی جمعی از مدیران ستادی استانداری و فرماندار شهرستان بندرعباس از بخشداری های قلعه قاضی و تخت در شهرستان بندرعباس بازدید کرد، هدف از این بازدید را بررسی وضعیت تخصیص اعتبارات با لحاظ سیاست ها، خط‌ مشی‌های کلی ناظر بر بودجه بخشداری ها و بررسی مشکلات سیستمی و سازمانی و تامین امکانات بخشداری ها و منابع انسانی عنوان کرد.

وی استفاده از ظرفیت های مناطق مختلف استان برای شتاب بخشیدن به روند توسعه را ضروری دانست و گفت: کسب موفقیت در عرصه های مختلف در گروی همکاری صمیمانه، هم افزایی و تلاش همه اقشار است.

وی با تاکید بر تلاش برای ارتقای رضایت عمومی از بخشداری ها و دهیاری ها، افزود: بایستی از انتقاد سازنده استقبال کرد زیرا نقد منصفانه، زمینه رشد و تعالی امور را فراهم می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان توزیع متوازن امکانات در اقصی نقاط استان را از مصادیق توجه به حقوق شهروندی برشمرد و تصریح کرد: انطباق تمام برنامه ها و طرح های توسعه ای استان با اسناد بالادستی از قبیل سند توسعه ای ضرورتی اجتناب ناپذیراست.

وی استفاده از نیروهای توانمند و کارآزموده در سطح بخشداری ها و برنامه ریزی جهت آموزش برای کارکنان را لازم دانست و افزود: جانشین پروری درسطح فرمانداری ها و بخشداری ها که تجربه کافی و لازم و آموزش دیده را دارند در اولویت توانمندسازی نیروی انسانی قرار داده ایم.

وی بر فراهم آوردن امکانات رفاهی برای همکاران و خانواده هایشان تاکید کرد و از هماهنگی لازم با سازمان ها و ارگان های دیگر بدین منظور خبر داد و اضافه کرد: بنابر درخواست های همکاران مبنی بر استفاده از امکانات رفاهی مقرر شد با پیش بینی های لازم، تمهیدات لازم برای رفاه حال همکاران در این خصوص فراهم گردد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.