تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
8
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان:

قشم “تعاون شهر” استان هرمزگان است

  • کد خبر : 24662
  • 13 دی 1399 - 13:08
قشم “تعاون شهر” استان هرمزگان است
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، قشم را «تعاون شهر» استان خواند و گفت: قشم بیشترین تعداد تعاونی را در سطح استان دارد و بسیاری از تعاونی های فعال این منطقه در چند سال اخیر به عنوان تعاونی های برتر ملی معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش هرمزگان امروز هادی ابراهیمی در نشست مشترک معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در حوزه اعطای تسهیلات روستایی نیز تعاونی های روستایی در قشم جایگاه بالایی در سطح استان هرمزگان دارند.

وی اظهارداشت: توسعه بی سابقه بوم گردی که در مناطق روستایی قشم در سال های اخیر صورت گرفته، درآمد روستاییان را متحول کرده و این درآمدها به سمت تشکیل تعاونی های مختلف هدایت شده است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر اهمیت نقش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مناطق آزاد کشور گفت: منطقه آزاد قشم آمادگی کامل دارد تا به عنوان پایلوت تمامی تفویض اختیارات این وزارتخانه را به بهترین نحو در این منطقه اجرایی کند.

حمیدرضا مومنی افزود: این تفویض اختیارات در ماده ۶۵ احکام دائمی پیش بینی شده و اجرای آن می تواند شرایط روابط کار و مسایل اشتغال را در منطقه آزاد قشم بهبود بخشد.

نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور افزود: اجرای طرح ها و پروژه های بزرگ زیربنایی و جذب سرمایه گذاری های عظیم در جزیره قشم، باعث افزایش نرخ اشتغال، تقویت و ارتقاء حوزه کارگری در این جزیره شده است.

” فرهاد شیخی” گفت: گرچه شرایط تحریم، تنگناهای اقتصادی و شیوع ویروس کرونا بر حوزه کارگری و اشتغال در کل کشور و مناطق ازاد تاثیر منفی داشته است، اما به رغم این مسایل، عملکرد منطقه ازاد قشم در این حوزه، طبق بررسی های ما، رضایت بخش بوده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24662
  • منبع : روابط عمومی وزارت تعاون .کار و رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.