تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

فیصل دانش مثبت بودن کووید ١٩ تایید کرد

  • کد خبر : 18633
  • 26 خرداد 1399 - 11:10
فیصل دانش مثبت بودن کووید ١٩ تایید کرد
بنظر ميرسد ،مبارزه با دولتمردان جهت قرنطينه شهر ،سخت تر از مبارزه با كروناست.!!

💥به گزارش هرمزگان امروز: فیصل دانش سخنگوی شورای شهر بندرعباس ابتلاء خود و خانواده اش را به کووید ١٩ تایید کرد.

💥وی گفت: علیرغم رعایت توصیه های بهداشتی و مراقب های لازم بعد از اینکه احساس سرماخوردگی کرده بودیم باتفاق خانواده تست کووید ١٩ دادیم که با کمال تاسف جواب تست ها مثبت بود، !!

💥وی گفت :از روز نوزدهم به توصیه کادر درمان علوم پزشکی در قرنطینه خانگی بسر میبریم و میبایست بمدت ٢١ روز در قرنطینه کامل بمانیم.

💥عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت شهرستان بندرعباس در این دوران، نهایت همکاری را داشتند، که بر خود واجب میدانم از تماس ها و توصیه های پیوسته این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

💥فیصل دانش اظهار کرد : توصیه من به مردم بندرعباس توجه بیشتر به هشدارها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه کامل و جدی است.

💥وی گفت :اینک که دولتمردان قصد ندارند شهر را قرنطینه کنند، خود مراقبتی را پیشه کنند و بفکر جان خود و شهروندان باشند. بنظر میرسد مبارزه با دولتمردان جهت قرنطینه شهر،سخت تر از مبارزه با کروناست.!!

💥فیصل دانش در پایان از دکتر همتی استاندار محترم هرمزگان و نمایندگان محترم مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی خواست موضوع قرنطینه کامل شهربندرعباس را در دستور کار خود قرار داده ، تا با سرعتی که این بیماری به خود گرفته شاهد فاجعه بزرگ انسانی نباشیم، همچنان که میدانید این بیماری بشکل بسیار وسیعی در حال گسترش است و قبل از وقوع بحران میبایست اقدامی جدی نمود.!!

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.