تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
3

فرمانداران شخصاً مدیریت حمل و نقل عمومی و بازار را در دستور کار قرار دهند

  • کد خبر : 11600
  • 26 آبان 1398 - 9:38
فرمانداران شخصاً مدیریت حمل و نقل عمومی و بازار را در دستور کار قرار دهند

برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم در حوزه حمل و نقل عمومی و تامین کالاها فرمانداران شخصاً مدیریت این دو حوزه را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، عنوان کرد: هرگونه افزایش نرخ کرایه های برون شهری و درون شهری تا ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار استان ممنوع است.

وی با تاکید بر مدیریت حمل و نقل درون شهری و برون شهری استان، افزود: فرمانداران با اتخاذ تمهیدات لازم با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان و تامین اتوبوس وم ینی بوس مورد نیاز، از ایجادخلل درحمل و نقل عمومی به ویژه برون شهری جلوگیری بعمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر رصد بازار توسط فرمانداران، تصریح کرد: فرمانداران به صورت میدانی محسوس و نامحسوس آخرین وضعیت حمل و نقل عمومی و بازار را رصد و اقدامات صورت پذیرفته را گزارش نمایند.

وی در همین رابطه گفت: فرمانداران فقط بر مرکز شهرستان تمرکز نکنند و مسائل و مشکلات بخش ها و شهرهای تابعه شهرستان ها در حوزه حمل و نقل عمومی و تامین کالاها و خدمات را نیز رصد و پیگیری نمایند.

حیدری اظهار داشت: فرمانداران ساماندهی مسافر برهای شخصی را پیگیری نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: حفظ اشتغال مسافر برهای شخصی مهم است و رفع دغدغه های این مجموعه از طریق دستگاه‌های ملی در حال پیگیری است.

وی گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان ها در دو نوبت صبح وعصر برگزار و گزارش اقدامات منعکس گردد.

حیدری با تاکید بر تامین کالا های مورد نیاز مردم، افزود: کالا های مورد نیاز مردم استان به موقع تامین تا خللی در این زمینه ایجاد نگردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ساماندهی شناورهای بنزین سوز توسط اداره کل شیلات باهمکاری فرمانداران پیگیری گردد تا طی یک برنامه مشخص سوخت مورد نیاز آنها تامین گردد.

حیدری تصریح کرد: گاز خانگی مورد نیاز مردم مناطق مختلف استان به وفور تامین گردیده است و فرمانداران از خروج سیلندر گاز از استان ممانعت بعمل آورند.

وی تصریح کرد: تمام وسایل حمل و نقل عمومی دستگاه ها در اختیار فرمانداران شهرستان های استان باشد تا امور را در حوزه حمل و نقل عمومی مدیریت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران تمامی امکانات را جهت رفاه حال مردم بسیج نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.